سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از ثبت یک پیروزی قاطع در آغاز مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان ابراز خرسندی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از ثبت یک پیروزی قاطع در آغاز مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک پس از پیروزی خانگی ۴ بر صفر شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: عملکرد بازیکنان ما واقعاً خوب بود. آزمون سختی بود اما ما در آن موفق شدیم. بازیکنان ما در این بازی واقعاً‌ کارآمدی خودشان را نشان دادند و من هم از آنها بسیار راضی‌ام. بردن اولین بازی برای ما واقعاً مهم بود.

بایرن مونیخ به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، فرصت زیادی برای برپایی اردوی پیش فصل نداشته است. با این حال عملکرد این تیم تا این مقطع از فصل تحسین‌برانگیز بوده و فلیک هم از این موضوع راضی است.

او ادامه داد: ما از نظر فیزیکی آماده نشان دادیم. این خیلی مهم بود که بازیکنان ما در نبردهای فیزیکی تن به تن آمادگی بدنی‌شان را نشان دادند. ما برای بازی‌مان برنامه داشتیم و به آن هم عمل کردیم و به همین دلیل هم چهار گل زیبا زدیم. بنابراین فقط می‌توانیم راضی باشیم. ما واقعاً می‌خواستیم که اولین بازی‌مان را ببریم و هدف‌مان هم محقق شد. با تیم خطرناکی طرف بودیم اما به شیوه‌ای استثنایی بازی را اداره کردیم. بازیکنان خط حمله تیم‌مان قدر فرصت‌های‌شان را دانستند. در کل ما از اتفاقاتی که در این بازی رخ داد فقط می‌توانیم رضای باشیم و این هم تمام چیزی است که اهمیت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.