ستاره آلمانی تیم فوتبال آرسنال با انتشار پیامی به حذف نامش از فهرست بازیکنان این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.

ستاره آلمانی تیم فوتبال آرسنال با انتشار پیامی به حذف نامش از فهرست بازیکنان این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود اوزیل طی پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و توئیتر به قرار نگرفتن نامش در فهرست ۲۵ نفره بازیکنان تیم فوتبال آرسنال در فصل جاری لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.

اوزیل که به خاطر خودداری از ترک آرسنال و مخالفت با کاهش حقوق هنگفتش از چشم مسئولان این باشگاه افتاده بود، پیش‌تر از این هم از فهرست توپچی‌ها در لیگ اروپا کنار گذاشته شده بود. اکنون او حداقل باید تا ماه فوریه منتظر بماند تا بلکه نظر مسئولان باشگاه عوض شود. این در حالی است که او تنها تا پایان فصل جاری با آرسنال قرارداد دارد.

اوزیل در پیام خود نوشت: نوشتن این پیام برای هواداران آرسنال که در چند سال گذشته برای آنها به زمین بازی رفتم، سخت است. من واقعاً ناراحتم که نامم در فهرست بازیکنان تیم برای حضور در لیگ برتر ثبت نشده است. سال ۲۰۱۸ که قرارداد جدیدم را با آرسنال امضا کردم، تعهد و وفاداری‌ام را به این باشگاه، به باشگاهی که دوستش دارم ثابت کردم و ناراحتم که می‌بینم این علاقه متقابل نبوده است. من تازه فهمیدم که این روزها وفادار ماندن سخت است. من همیشه سعی کردم که هفته به هفته مثبت‌اندیش باشم و به این فکر کنم که شاید به زودی دوباره فرصتی برای بازگشت به ترکیب تیم پیدا کنم. به همین دلیل هم تا الان سکوت کردم. قبل از وقفه لیگ به خاطر کرونا، از پیشرفتی که با مربی جدیدمان میکل آرتتا داشتم واقعاً راضی بودم. ما در مسیر یک تعامل مثبت قرار داشتیم و به نظر خودم هم عملکردم در آن روزها در سطح واقعاً خوبی بود.

اوزیل ادامه داد: اما پس از آن اوضاع دوباره تغییر کرد و دیگر به من اجازه ندادند که برای‌ آرسنال بازی کنم. دیگر چه چیزی می‌توانم بگویم؟ لندن هنوز هم مانند خانه من است و هنوز کلی دوست خوب در این تیم دارم و هنوز هم با هواداران و این باشگاه احساس صمیمیت می‌کنم. مهم نیست که چه اتفاقاتی افتاده است. من برای پیدا کردن فرصت بازگشت به تیم می‌جنگم و نمی‌گذارم که هشتمین فصل حضورم در آرسنال این‌گونه تمام شود. به شما قول می‌دهم که این تصمیم سخت به هیچ وجه روی ذهنیت من تأثیر نمی‌گذارد. باز هم مثل همیشه به بهترین شکل به تمرین کردن ادامه می‌دهم و هر زمان هم که امکان داشته باشد صدایم را علیه رفتارهای غیرانسانی و برای برقراری عدالت بالا می‌برم.

اوزیل از ماه مارس امسال (اسفند ماه ۹۸) برای آرسنال به میدان نرفته است و الان هم در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌تواند در جام اتحادیه توپچی‌ها را همراهی کند مگر اینکه آرسنال در ماه فوریه در لیست جدیدی که به سازمان لیگ انگلیس می‌دهد نام اوزیل را هم درج کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.