ظاهراً قرار نیست که هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید از بند مصدومیت‌های متوالی‌اش در این تیم رهایی یابد.

ظاهراً قرار نیست که هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید از بند مصدومیت‌های متوالی‌اش در این تیم رهایی یابد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی اسپانیا در گزارشی مدعی شد که مدت خانه‌نشینی ادن ازار به دلیل مصدومیت اخیرش ممکن است تا بعد از وقفه بعدی بازی‌های ملی که اواخر ماه نوامبر است، ادامه پیدا کند. ستاره بلژیکی رئال مادرید که فصل پیش هم تقریباً در تمامی هفته‌ها درگیر مصدومیت بود، امسال حتی یک بار هم در ترکیب رئال مادرید قرار نگرفته است و تا یک ماه دیگر هم نخواهد توانست این کار را انجام دهد. این در حالی است که رئال مادرید در این مدت بازی‌های بسیار مهمی مانند مصاف خارج از خانه شنبه هفته آینده مقابل بارسلونا را دارد و پس از آن هم در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف اینتر برود.

مصدومیت ازار بسیار مرموز است. روز گذشته (سه‌شنبه) زیدان در نشست خبری قبل از بازی تیمش در لیگ قهرمانان گفت که مصدومیت بازیکن سابق چلسی شدیدتر از چیزی است که تصور می‌شد. به نظر می‌رسد که زیزو به نوعی به اشتباه بودن تشخیص کادر پزشکی باشگاه در روز سی‌ام سپتامبر که آسیب‌دیدگی ازار را عضلانی دانسته بودند، اذعان کرده است. ازار از روز ۲۹ سپتامبر (هشتم مهر) که مصدوم شد تا به امروز خانه‌نشین بوده است و حتی با هم‌تیمی‌هایش تمرین هم نکرده است. تاریخ بازگشت او به میادین هم مشخص نیست.

در ابتدا اعلام شده بود که ازار می‌تواند برای بازی اروپایی بعدی تیمش مقابل اینتر برگردد، اما آخرین اخبار از منابع نزدیک به باشگاه حاکی از آن است که زیدان امید چندانی به رخ دادن این اتفاق ندارد. حتی برخی از این منابع اعلام کرده‌اند که بازگشت ازار تا اواخر ماه نوامبر به تأخیر خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.