باشگاه استقلال اصلاح قرارداد بازیکنان را در دستور کار قرار داده و در اولین گام این موضوع شامل حال دروازه‌بان آبی‌پوشان شد.

باشگاه استقلال اصلاح قرارداد بازیکنان را در دستور کار قرار داده و در اولین گام این موضوع شامل حال دروازه‌بان آبی‌پوشان شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) از تمدید قرارداد حسین پورحمیدی، دروازه‌بان جوان تیم خبر داد. این دروازه‌بان پیش از اعزام استقلال به قطر برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواستار جدایی شد، اما مدیریت قبلی با افزایش رقم قرارداد، اعلام کرد که پورحمیدی قرارداداش را تمدید کرده است.

بعد از برکناری سعادتمند، اعضای هیئت مدیره و احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال با بررسی شرایط بازیکنانی که قراردادشان را در زمان مدیریت قبلی تمدید کرده بودند، متوجه شدند که ارقام بالا بوده و باید اصلاح شود. در همین زمینه، مدیران استقلال تلاش کردند با تشریح وضعیت مالی باشگاه برای بازیکنان، اقدام به اصلاح و بازنگری در قرارداد این بازیکنان کنند.

در اولین اقدام قرارداد پورحمیدی اصلاح شد و قرار است در روزهای آینده قرارداد سایر بازیکنان که گفته می‌شود ۸،۹ نفر هستند، اصلاح شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.