سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از احتمال عدم استفاده از کاپیتان باتجربه تیمش در بازی فردا با شاختار دونتسک خبر داد.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از احتمال عدم استفاده از کاپیتان باتجربه تیمش در بازی فردا با شاختار دونتسک خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو پذیرای شاختار دونتسک اوکراین هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما آماده این بازی هستیم و می‌خواهیم شروع خوبی در این تورنمنت داشته باشیم.

وی افزود: می‌دانیم که بازی بدی مقابل کادیس در لالیگا از خود ارائه دادیم و همین باعث انتقاد از ما شده، اما حالا می‌توانیم با این بازی اوضاع را تغییر دهیم. ما فردا باید به مصاف شاختار برویم و نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما سعی خواهیم کرد تا کارهای خوبی انجام دهیم که هواداران‌مان به ما افتخار کنند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید تصریح کرد: می‌دانیم که چه کسی هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. مهم این است که آماده این بازی باشیم. خیلی از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند به دنبال پیروزی و قهرمانی هستند و گروه ما هم از این قاعده مستثنی نیست. این فصل هم کار سخت خواهد بود، درست مثل همیشه، اما ما هم به مانند تیم‌های دیگر از تیم‌مان در لیگ قهرمانان انتظارات زیادی داریم.

زیدان همچنین در خصوص وضعیت هافبک بلژیکی تیمش نیز خاطرنشان کرد: ادن اِزار دوباره دویدن در چمن را آغاز کرده است. مصدومیت او از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، طولانی‌تر شد، اما ما به افرادی که با ادن کار می‌کنند، اعتماد داریم. امیدوارم اِزار را هر چه زودتر و برای همیشه ببینیم.

وی همچنین درباره وضعیت کاپیتان تیمش گفت: راموس مشکلی داشت و به همین خاطر در تمرین امروز صبح تیم حضور نداشت. نمی‌خواهیم هیچ ریسکی درباره استفاده از او بکنیم. فردا پیش از بازی وضعیت سرخیو را بررسی خواهیم کرد، اما او امروز قادر نیست تمرینات عادی را انجام دهد.

زیزو در پایان درباره دروازه‌بان بلژیکی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم کورتوا همیشه نشان داده که دروازه‌بان فوق‌االعاده‌ای است و تنها باید خودش را با شرایط وفق دهد. کسی نسبت به توانایی‌های تیبو تردیدی ندارد و می‌بینید که او روز به روز در حال پیشرفت است. اگر هم هر بازیکنی بهترین سطح بازی‌اش را ارائه دهد، شکست دادن ما دشوار خواهد شد.

تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۰:۲۵ فردا (چهارشنبه) به وقت تهران در گروه B لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین می‌رود، دیداری که سردیان یوانوویچ از صربستان آن را سوت خواهد زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.