مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بخشیده شدن کارت قرمز نعمتی نشان داد خواستن توانستن است و بابت این مسئله از بخش بین‌الملل باشگاه و فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بخشیده شدن کارت قرمز نعمتی نشان داد خواستن توانستن است و بابت این مسئله از بخش بین‌الملل باشگاه و فدراسیون فوتبال تشکر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل پاختاکور اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، اما پرسپولیس در کل جریان بازی برتر از حریف نشان می‌داد.

وی افزود: باید به کادر فنی و بازیکنان که از جان مایه گذاشتند، تبریک و به آنها خسته نباشید بگویم. بازی‌ها بسیار فشرده و سنگین برگزار می‌شود و خوشبختانه پرسپولیس به‌عنوان نماینده ایران تک تک بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم مقابل النصر عربستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی است و مقابل حریف عربستانی کار دشواری داریم. ما هواداران را در کنار خود نداریم، اما انرژی آنها در کنار ماست و آن را احساس می‌کنیم. البته من نماینده هواداران در کنار تیم هستم و به نمایندگی از آنها دست بازیکنان را می‌فشارم.

پیروانی با درخواست از هواداران پرسپولیس برای دعا کردن این تیم جهت تداوم موفقیت‌هایش گفت: باید از روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال، تشکری ویژه به خاطر بخشیده شدن کارت قرمز سیامک نعمتی داشته باشم. ما بعد از بازی مقابل السد، این موضوع را پیگیری کردیم و خدا را شکر، برای اولین بار در فوتبال ایران این اتفاق رقم خورد.

وی پیروزی‌های پی در پی پرسپولیس در آسیا را ناشی از لطف خدا و زحمات بازیکنان و درایت کادر فنی این تیم دانست و یادآور شد: گرفتن بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات بسیار دشوار بود که به همین دلیل باید از باشگاه تشکر ویژه داشته باشم. ما بازیکنانی را گرفتیم که علاقه داشتند، در پرسپولیس بازی کنند. شاید باور نکنید، بازیکنی که همین الان در تیم ما بازی می‌کند، با من تماس گرفت و گریه و کرد و گفت می‌خواهد بیاید و در پرسپولیس بازی کند. برادر یکی دیگر از بازیکنان فعلی ما به او گفته بود که فقط باید در پرسپولیس بازی کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با تبریک مجدد به هواداران و با بیان اینکه این تیم فقط یک قدم تا فینال آسیا فاصله دارد، گفت: بخشیده شدن نعمتی نشان داد که خواستن، توانستن است. برای نتیجه گرفتن، باید زحمت کشید، پیگیری و تلاش کرد.

«رمز موفقیت پرسپولیس، رفاقت، صمیمیت، یکدلی و یکدستی است.»، پیروانی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: همیشه در پرسپولیس همین‌طور بوده است و بازیکنان و کادر فنی و عوامل تیم، با هم رفیق و دوست هستند. اکنون هم رابطه خیلی خوبی بین ما وجود دارد و در کنار این مسائل، کادر فنی قوی تیم را هدایت می‌کند و کارهای انضباطی به خوبی کنترل می‌شود.

وی از النصر به عنوان تیمی خوب و قوی یاد کرد و گفت: النصر یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود که به فینال غرب آسیا رسیده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم و قهرمان ایران و در بازی مقابل النصر با تمام وجود به میدان می‌رویم و برای پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن جان می‌گذاریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با تشکر از بازیکنان تیمش گفت: در تیم ما یکسری عاشق وجود دارد که به رنگ قرمز و پیراهن پرسپولیس عشق می‌ورزند. این رمز موفقیت تیم ما از ابتدا بوده است. شاید باور نکنید در تیم ما بازیکنی وجود دارد که با وجود شکستن انگشت پایش به میدان می‌رود. به انگشت شکسته او دو آمپول می‌زند تا آماده بازی کردن شود. دیگر بازیکنان هم خستگی و فشردگی مسابقات را تحمل می‌کنند تا به خاطر هواداران و فوتبال ایران، نتایج خوبی کسب کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.