پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با نماینده ازبکستان در این مرحله، گفت: به نظرم پرسپولیس بدشانس بود که به پاختاکور خورد.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برد پرسپولیس ناشی از تمرکز ذهنی بالای آنها بود. پرسپولیس اشتباهات فردی کمی داشت و با تکیه بر توانمندی بازیکنان خود توانست مدیریت لازم را در روند بازی داشته باشد و به موفقیت برسد.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به تاکتیک‌های منجر به صعود این تیم افزود: پرسپولیس هر زمان صاحب توپ شد بازی رو به جلو داشت. وقتی هم توپ در اختیار السد قطر قرار می‌گرفت آرایش دفاعی تیمی در تاکتیک‌های پرسپولیس به خوبی انجام می‌شد.

وی یادآور شد: مدت‌ها بود بازدهی به این شکل از جانب اکثر بازیکنان پرسپولیس شاهد نبودیم. همین باعث شد تا السد قطر موقعیت گلزنی نداشته باشد. بازیکنان پرسپولیس آمادگی جسمانی بالایی هم دارند و می‌توانند با وجود فشار بازی‌ها نمایش ایده آل داشته باشند.

حلالی در خصوص تعویض‌های پرسپولیس در جریان این دیدار گفت: دیدگاه کادر فنی در این باره خوب بود. این موضوع نشان می‌دهد یحیی گل محمدی نیز به پختگی لازم رسیده است. تعویض‌های پرسپولیس به موقع باعث پوشش نقاط ضعف این تیم شد. در مجموع هرچقدر فشار ذهنی روی بازیکنان کمتر باشد پرسپولیس راحت تر بازی می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در یک چهارم نهایی برای بازی با پاختاکور ازبکستان خاطرنشان کرد: آنها حریف سرسختی هستند. من فکر می‌کنم پرسپولیس بدشانسی آورد که به این تیم خورد. پاختاکور قدرتمند بازی می‌کند و بازی فیزیکی آنها به ضرر فوتبال ایران است. آنها از نمایندگان فوتبال عربستان قوی‌تر هستند. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس بتواند این تیم را شکست دهد به فینال لیگ قهرمانان خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.