پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نخواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نخواهد بود. محمد نصرتی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل السد قطر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به مجموعه پرسپولیس، کادر فنی، بازیکنان و هواداران عزیز این تیم تبریک می‌گویم که از حیثیت فوتبال ایران دفاع کردند و با شایستگی تمام، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهند و قهرمانی رقابت‌ها برای تیمِ گل‌محمدی، دور از دسترس نیست. پرسپولیس حساب‌شده و با نظم و سازماندهی بازی کرد و برای این دیدار برنامه داشت. بازیکنان به خوبی در دفاع و حمله شرکت می‌کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس موقعیت‌های خوبی ساخت و دو بار توپ را به تیر دروازه السد زد، اظهار داشت: حریف تیم پُرمهره‌ای بود و از امتیاز میزبانی استفاده می‌کرد. این مسابقه، حساس‌ترین بازی پرسپولیس بود و گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی آسیا برداشت. فشردگی بازی‌ها باعث خستگی بازیکنان شده است و کادر فنی در چند پُست با سیستم چرخشی پیش می‌رود. البته در خط حمله بازیکنان زیادی نداریم و بازیکنانی که کم کم به تیم اضافه شده‌اند، خیلی خوب بازی می‌کنند.

«نکته مثبت پرسپولیس، آمادگی بدنی بازیکنان است که از این بابت به کادر فنی تبریک می‌گویم.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: پرسپولیس نشان داد قدرتمند است و فرقی نمی‌کند در مرحله بعد به مصاف چه تیمی برود. السد یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و بازیکنان توانایی چون کاسورلا، بونجاح و اکرم عفیف را دارد که برای هر تیمی نعمت هستند. پرسپولیس چنین تیمی را با نظم، برنامه و اعتمادبه‌نفس شکست داد و تیم با انسجام و سازماندهی در دفاع توانست بازیکنان مؤثر حریف را از کار بیندازد.

نصرتی با تمجید از بازیکنان جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ همه بازیکنان جدید فوق‌العاده بوده‌اند و جای بازیکنان جداشده را به خوبی پُر کرده‌اند. لک، آقایی و پهلوان بسیار خوب هستند، سرلک بسیار مسلط بازی می‌کند و آل‌کثیر نشان داد شمّ گلزنی بالایی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.