سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما هر ۳ روز یک بار بازی‌های‌مان را برگزار می‌کنیم و رفته رفته تیم‌مان در شرایط بازی قرار می‌‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما هر ۳ روز یک بار بازی‌های‌مان را برگزار می‌کنیم و رفته رفته تیم‌مان در شرایط بازی قرار می‌‌گیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: یک بازی بسیار حساس با پاختاکور داریم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها استفاده خواهیم کرد و امیدوارم یک بازی خوب را فردا به نمایش بگذاریم. ما هر ۳ روز یک بار بازی‌های‌مان را برگزار می‌کنیم و ما رفته رفته تیم‌مان در شرایط بازی قرار می‌‌گیرد و وضعیت تیم‌مان بهتر می‌شود. در نیمه دوم بازی با الشرطه خوب بازی کردیم و شرایط‌مان بهتر شد و در بازی با الاهلی هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما فردا در مرحله حذفی بازی می‌کنیم و بازی فردا باید حتما یک برنده داشته باشد، به همین خاطر ما برای این موضوع برنامه‌ریزی خواهیم کرد. دو، سه‌ بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم به بازی فردا برسانیم. با توجه به فشردگی مسابقات خستگی در بین بازیکنان وجود دارد و ما سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و روی مسائل تاکتیکی با بازیکنان کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص این موضوع که تیمش نسبت به پاختاکور بازی‌های کمتری انجام داده است، تصریح کرد: این موضوع هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی، جنبه مثبت آن این است که ما بازی‌های کمتری انجام دادیم و از لحاظ بدنی به نفع ما است و جنبه منفی آن هم این است که ما کمتر در شرایط بازی قرار داشتیم و نکته مهم‌تر این است که اگر الوحده در بازی‌ها حضور پیدا می‌کرد حتی شانس این را داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم و در مرحله بعد با تیم بهتری روبه‌رو شویم.

نامجومطلق در پاسخ به این سوال که ۳ بازیکن مهم استقلال در بازی‌های گذشته گلزنی کردند آیا آنها در بازی فردا هم موفق به گلزنی خواهند شد؟ گفت: در این خصوص باید بگویم که ما ۳ بازیکن مهم نداریم بلکه ۲۵ بازیکن مهم داریم که بازیکنان سطح اولی هستند. ما کار گروهی و تیمی انجام می‌دهیم و همه بازیکنان‌مان در موفقیت‌هایمان نقش دارند و گل‌های‌مان به وسیله یکسری از بازیکنان به ثمر می‌رسد. تمام بازیکنان ما جزو بهترین‌ها و تاثیرگذارترین بازیکن‌ها هستند. ما قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم دروازه‌بان ما یک سیو بسیار عالی انجام داشت و همان سیو شرایطی را برای ما ایجاد کرد که بتوانیم الاهلی را ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است قائدی، مطهری و دیاباته با پیشنهاداتی مواجه شوند، آیا برای فصل بعد با استقلال قرارداد دارند؟ خاطرنشان کرد: قطعا این بازیکنان با استقلال برای فصل بعد قرارداد دارند و اگر اتفاق دیگری بیفتد و پیشنهادی داشته باشند به مسائل مدیریتی برمی‌گردد ولی از این حیث که با استقلال قرارداد دارند، بله قرارداد دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.