انتقال مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا به اتلتیکومادرید برخلاف آنچه اعلام کرده‌ شده کاملاً مجانی نیست.

انتقال مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا به اتلتیکومادرید برخلاف آنچه اعلام کرده‌ شده کاملاً مجانی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ESPN، انتقال لوئیس سوارس از بارسلونا به اتلتیکومادرید اگرچه به عنوان بازیکن آزاد صورت گرفته اما برای آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا بدون هیچ عایده‌ای هم نیست.

بارسلونا شب گذشته با اتلتیکومادرید برای فروش مهاجم اروگوئه‌ای به توافق رسید و به این ترتیب این بازیکن ۳۳ ساله با قراردادی ۲ ساله به واندامتروپولیتاتو می‌رود و بر اساس عملکرد او روخی‌بلانکو باید تا ۶ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد.

طبق اعلام باشگاه بارسلونا عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نوکمپ مراسمی برای خداحافظی و قدردانی از زحمات ۶ ساله سوارس در این تیم برگزار خواهد شد.

گویا تماس‌های دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید دلیل اصلی سوارس برای انتخاب این تیم بوده است. همچنین با جدایی آلوارو موراتا برای پیوستن به بازگشت به یوونتوس، سوارس از حضور ثابت در خط حمله روخی بلانکو مطمئن شده است.

سوارس پس از منتفی شدن انتقالش به یوونتوس، اتلتیکومادرید را انتخاب کرد اما خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا که نمی‌خواست حریف مستقیم تیمش را تقویت کند، با انتقال او به این تیم به عنوان بازیکن آزاد مخالفت کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که سوارس از این موضوع به شدت عصبانی شده و وکلای خود را مأمور کرده تا با بارتومئو صحبت کنند و نتیجه این مذاکرات نیز متقاعد شدن بارتومئو برای موافقت با فسخ قرارداد سوارس شده است.

سوارس که سال ۲۰۱۴ با قراردادی ۷۵ میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست، در این تیم ۱۹۸ گل زد و به سومین گلزن برتر تاریخ این تیم تبدیل شد. او با ورود رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید، در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار گرفت و به همین دلیل ترجیح داد که نوکمپ را ترک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.