شصت‌ونهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ریاست سیدرضا صالحی‌امیری برگزار شد.

شصت‌ونهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ریاست سیدرضا صالحی‌امیری برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست با محوریت طرح ۱۰ ساله راهبردی آکادمی ملی المپیک و با حضور اعضای هیئت اجرایی و مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد که در ابتدا نصرالله سجادی و محمدرضا داورزنی به ارائه گزارشی درباره موارد مطرح شده در دادگاه CAS پرداختند.

سپس رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در ادامه مباحث نشست قبلی به ارائه طرح راهبردی با چشم‌انداز و افق ۱۰ ساله آکادمی پرداخت که در نهایت اعضای هیئت اجرایی و میهمانان این نشست به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که صالحی امیری ضمن قدردانی از برنامه‌های تدوین شده فوق با تأکید بر روزآمد شدن فعالیت‌های آکادمی بر اساس تحولاتی که در ورزش دنیا ایجاد می‌شود پرداخته و بر ضرورت پوست‌اندازی و تغییر در نگرش برنامه‌ها و فعالیت‌های آن پرداخت.

در نهایت مقرر شد تا مباحث پیش‌نویس برنامه فوق برای نظرخواهی به فدراسیون‌های ورزشی ارسال تا پس از دریافت نقطه‌نظرات و پیشنهادات رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در پیش‌نویس سوم لحاظ شود تا طرح ۱۰ ساله آکادمی برای بررسی نهایی به هیئت اجرایی ارائه شود.

همچنین در خاتمه نشست امروز برخی درخواست‌های واصله از فدراسیون‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.