سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیم الدحیل قطر مدعی کسب عنوان قهرمانی در آسیا است، گفت: ذهنیت بزرگ بازیکنان پرسپولیس به من کمک کرده است و آنها از بردن خسته نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر که ظهر امروز برگزار شد، شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. الدحیل تیم مدعی صعود از این گروه و حتی مدعی کسب عنوان قهرمانی آسیا است. دحیل امکانات و بازیکنان فوق العاده ای دارد.

وی افزود: بازی کردن مقابل این تیم برای ما سخت است. باتوجه به نتایجی که در دو بازی قبل گرفتیم، با امیدواری و انگیزه بیشتر مقابل الدحیل قرار می گیریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هرچه جلوتر می رویم حساسیت بازی ها بیشتر می شود. همه تیم ها مدعی صعود به مرحله بعد هستند. این به جذابیت های گروه اضافه کرده است و تا روز آخر مشخص می شود چه تیمی صعود می کند.

گل محمدی یادآور شد: امیدوارم مثل دو بازی قبل عملکرد خوبی داشته باشیم. باتوجه به فشردگی مسابقات، شاید خستگی و مشکلات بدنی داشته باشیم ولی سعی کردیم وقت بگذاریم و تیم در شرایط بدنی خوبی باشد. بازیکنان ما روح بزرگ و جنگنده ای دارند. ان شاءالله عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره موفقیت پرسپولیس در گلزنی مقابل التعاون عربستان روی ضربات ایستگاهی و پنالتی، گفت: در دو بازی قبل موقعیت های خوبی در ضربات ایستگاهی و جریان بازی داشتیم. یک مقدار در ضربات آخر بی دقت بودیم وگرنه با گل های بیشتری هم پیروز می شدیم. در همه بخش های حمله برنامه داریم و دوست داریم به گل برسیم بخصوص در بحث مالکیت که خودم هم علاقه زیادی دارم در جریان بازی گل بزنیم. ضربات ایستگاهی یکی از فاکتورهای مهم برای گلزنی است و روی این بحث هم برنامه داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تفاوت های کیفیت لیگ قهرمانان آسیا قبل و بعد از شیوع کرونا هم گفت: در شرایطی که دو بازی رفت را انجام دادیم، وضعیت خوبی داشتیم ولی متاسفانه به خاطر کرونا، بازیکنان ما قرنطینه و دور از تمرین بودند. بعد از آن لیگ را ادامه دادیم و مقتدرانه قهرمان شدیم. بعد از آن کمی نقل و انتقالات داشتیم و با بازیکنان جدید وارد مسابقات شدیم. طولانی بودن برگزاری لیگ قهرمانان یک مقدار خستگی را در بازیکنان ایجاد کرده است.

گل محمدی اظهار کرد: حدود ۱۵ ماه است که تیم تمرین می کند و مسابقه می دهد. این مسئله، شرایط را سخت کرده است. می دانم شرایط برای تمام تیم ها یکسان بوده است ولی ذهنیت بزرگ بازیکنان در این مدت خیلی به ما کمک کرده است تا از بردن خسته نشوند. آنها خودشان را ثابت کرده اند. بازیکنان ما هدف بزرگی را دنبال می کنند یعنی شاد کردن هواداران تا بتوانند بخش زیادی از مشکلات را حل کنند آنهم با ایجاد روحیه تیمی و همبستگی.

وی در واکنش به سئوالی مبنی بر بازی کردن تیمش در استادیوم جام جهانی گفت: از فدراسیون فوتبال قطر و دولت این کشور بابت استادیوم های زیادی که درست کرده اند تشکر می کنم. آنها اعتبار خوبی برای آسیا رقم زده اند. هیچ کشوری مثل قطر قادر نیست لیگ قهرمانان را برگزار کند. کاش تمام کشورهای آسیا به جایی برسند که از این استادیوم ها در کشورشان داشته باشند هرچند که کار سختی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.