سرمربی تیم فوتبال رم حاضر نشد نیمکت‌نشین کردن مهاجم بوسنیایی تیمش را به ماجرای انتقال احتمالی او به یوونتوس ربط دهد.

سرمربی تیم فوتبال رم حاضر نشد نیمکت‌نشین کردن مهاجم بوسنیایی تیمش را به ماجرای انتقال احتمالی او به یوونتوس ربط دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا سرمربی تیم فوتبال رم پس از تساوی بدون گل شب گذشته تیمش مقابل هلاس ورونا در هفته نخست سری A دلیل نیمکت‌نشین شدن ادین ژکو بازیکنی که به نظر می‌رسد در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد را توضیح داد. با وجود آنکه رم برای گلزنی مشکل داشت، فونسکا از ابتدا تا انتهای مسابقه ژکو را به میدان نفرستاد.

او درباره تصمیمش به شبکه DAZN گفت: نمی‌توان گفت که اگر ژکو بازی می‌کرد ما گل می‌زدیم و بازی را می‌بردیم. به نظر من، ما در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و سه چهار موقعیت خوب گلزنی را هدر دادیم که اگر قدرشان را می‌دانستیم سرنوشت بازی عوض می‌شد. در نیمه دوم، با تغییر شیوه بازی هلاس ورونا و رو آوردن این تیم به استفاده از پاس‌های بلند، ما در دریافت توپ‌های دوم مشکل داشتیم و به همین دلیل ادامه بازی مالکانه برای‌مان سخت شد. با این حال باز هم چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم و من فکر می‌کنم که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد سرنوشت بازی به کلی تغییر می‌کرد.

فونسکا افزود: بازی کردن برای تیمی که تنها سه هفته است تمریناتش آغاز شده کار سختی است، اما تیم ما از نظر فیزیکی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. ما در نیمه دوم بر بازی کنترل نداشتیم، اما این مسئله هیچ ربطی به عدم آمادگی جسمانی تیم نداشت. من شیوه بازی تیمم را زمانی که با سه مدافع کار می‌کرد را دوست داشتم. تیم ما همیشه آماده بازی با سه یا چهار مدافع است، اما من واقعاً بازی با سه مدافع را دوست دارم.

در غیاب ژکو، فونسکا از هنریک مخیتاریان، پدرو رودریگس و لورنزو پلگرینی در خط حمله استفاده کرد. او در این باره هم گفت: از آنجایی که هلاس ورونا تیمی است که همیشه از توپ‌های بلند استفاده می‌کند، می‌دانستم که حریف تیم‌ ما را عقب می‌نشاند. من حرکات تیم‌مان در نیمه اول با مخیتاریان، پدرو و پلگرینی را دوست داشتم. کارلس پرس به تازگی از کرونا بهبودی پیدا کرده است و از نظر فیزیکی در وضعیت خوبی نیست و به همین دلیل من نمی‌خواستم با قرار دادن او در ترکیب ریسک کنم.

سرمربی تیم فوتبال رم در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا نیمکت‌نشین کردن ژکو به نوعی تأیید جدایی او برای پیوستن به تیمی دیگر بوده است، اظهار داشت: هفته‌ای که گذشت برای ژکو هفته بسیار سختی بود. نیمکت‌نشین کردن ژکو تصمیم من برای محافظت از او بود. آینده‌اش؟ ببینیم چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.