سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: مردم مسجدسلیمان به جز همین تیم هیچ چیز دیگری ندارند و به عشق این نفت در این تیم زندگی می‌کنند و امیدوارم من را حلال کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پس از شکست تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: ما بازی را خیلی بد شروع کردیم. به خصوص در ۳۰ دقیقه ابتدایی خوب بازی نکردیم. با توجه به اینکه بچه ها در چند روز گذشته تمرینات لازم را انجام نداده بودند، از نظر تاکتیکی خوب عمل نکردند. در تایم استراحت نیمه اول با بازیکنان صحبت کردم و بازی از آن تایم تا پایان نیممه اول متعادل دنبال شد. در نیمه دوم هم بد شروع نکردیم که یک لحظه یکی دو تا از بازیکنانمان دچار اشتباه شدند و بازیکنان باتجربه تراکتور هم از این موقعیت استفاده کردند و گل برتری را زدند.

او ادامه داد: ما به تیم بزرگ تراکتور در ادامه خیلی فشار آوردیم و می توانستیم به گل هم برسیم. از آن تایمی که گل دریافت کردیم بازی خیلی زیبا شد و بی مهابا حمله کردیم و یکی دو موقعیت هم تراکتور در ضد حمله ایجاد کرد و می توانست به گل های بیشتری هم برسد. در هر صورت هرکسی بازی را دید لذت برد و جا دارد به تیم تراکتور تبریک بگویم و در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: در جام حذفی وقتی یک تیم گل می خورد و می بیند بازی را از دست داده است حمله می کند چرا که یا به همه چیز می رسد یا به هیچ. وقتی ما گل دریافت کردیم پنج شش دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم ولی در ادامه به بازی مسلط شدیم و به تراکتور فشار آوردیم ولی در ضربات آخر کم دقت بودیم و نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم.

او در پایان گفت: جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم چرا که این آخرین بازی من در تیم نفت مسجدسلیمان بود. از بازیکنان با شرفم تشکر می کنم. با اینکه از هفته بیستم دیگر ماندنمان در لیگ قطعی بود اما خیلی جوانمردانه بازی کردند و به تعهداتشان به خوبی عمل کردند. از آقای محمدی رییس مناطق نفت خیز جنوب کشور، از آقای ناصری مدیرعامل شرکت نفت مسجدسلیمان و مدیرعامل مان آقای نصیریان دوست که با ما همراه بودند تشکر می کنم. امیدوارم که مسئولان رده بالای استانی فکری برای این تیم کنند. به خاطر مردم محروم این منطقه به این تیم کمک کنند. این شهر به جز همین تیم هیچ چیز دیگری ندارند و به عشق این تیم در مسجدسلیمان زندگی می کنند و امیدوارم من را حلال کنند. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.