رئیس باشگاه بارسلونا با سرمربی پیشین تاتنهام مذاکراتی برای حضور روی نیمکت سرمربیگری کاتالان‌ها داشته است.

رئیس باشگاه بارسلونا با سرمربی پیشین تاتنهام مذاکراتی برای حضور روی نیمکت سرمربیگری کاتالان‌ها داشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست تحقیرآمیز ۸ بر ۲ شب گذشته (جمعه) بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این رقابت‌ها، کیکه ستین را در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری این تیم قرار داده است. ستین در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، اما نتوانست بارسلونا را در این فصل به جام قهرمانی برساند. این برای اولین بار است که بارسلونا در ۱۲ سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان می‌برد.

«رادیو کاتالونیا» گزارش داد، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پیشین تیم‌های تاتنهام، ساوتهمپتون و اسپانیول با مدیران باشگاه بارسلونا برای قبول هدایت آبی‌واناری‌ها در تماس است. بر اساس این گزارش، بارسلونا پیش از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که در آن زمان هم جایگاه ستین متزلزل بود، با پوچتینو مذاکراتی داشته است و در این راستا شخص خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با این سرمربی آرژانتینی ملاقات داشته است.

«رادیو کاتالونیا» همچنین مدعی شد زمانی که در ماه ژانویه ارنستو والورده از سمت سرمربیگری بارسا اخراج شد، لیونل مسی خواهان حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت کاتالان‌ها بوده، اما مدیران باشگاه در نهایت کیکه ستین سرمربی پیشین رئال بتیس را انتخاب کردند.

مائوریسیو پوچتینو که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ درست پنج ماه پس از اینکه برای اولین بار در تاریخ باشگاه تاتنهام، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا (در فصل ۱۹-۲۰۱۸) رساند، از سمت سرمربیگری اسپرز اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد، اخیراً گفت که آماده بازگشت به عرصه سرمربیگری است.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال ۲۰۱۴ هدایت اسپرز را بر عهده داشت و با وجود اینکه نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد، اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این مرد آرژانتینی، یک بار نایب قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در جایگاه سوم فصل را به پایان برد.

گفته می‌شود دو باشگاه رم و یوونتوس هم نسبت به استخدام پوچتینو علاقه‌مند هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.