سرپرست تیم پرسپولیس گفت: باز هم به هواداران تبریک می گویم و باید بگویم این استادیوم به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: چهارمین قهرمانی را به هواداران و باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم. خیلی سخت بود و قهرمانی مهمی بود که با همت همه این اتفاق افتاد. ما خیلی تلاش کردیم که جشن هفته آخر برگزار شود اما به خاطر نزدیک شدن به ایام محرم این اتفاق نیفتاد.

او درباره شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: این که بتوانیم روحیه تیم قهرمان را حفظ کنیم سخت بود و به تیم حریف تبریک می گویم. به هر حال به هواداران و بازیکنان تیم مان تبریک می گویم. بازیکنان مان زحمت کشیدند و روز بزرگی را برای باشگاه پرسپولیس رقم زدند.

سرپرست تیم پرسپولیس با بیان این که روزهای سختی را پست سر گذاشتیم، عنوان کرد: شاید خیلی ها فکر کنند قهرمان شدن ساده بوده است اما اینقدر سخت بود که فکرش را نمی کنید اما باید بگویم مدیران قبل هم باید بهتر عمل می کردند که هر روز بازیکن و کادر فنی از من درباره کسر امتیاز جویا نشود. با این روحیه و این وضعیت باید باز هم به بچه ها تبریک بگوییم. این بازیکنان بزرگ هستند و اگر قرار است باز هم قهرمانی بیاوریم باید تلاش بیشتری کنیم و زحمت بیشتری کشیده شود. جا دارد به پیروانی که فرزند باشگاه پرسپولیس است، تبریک بگویم. او چه اخلاقی و چه فنی می تواند الگو باشد.

او ادامه داد: آرامش و انگیزه برای هر تیمی می تواند مهم ترین رکن باشد. وقتی آرامش داشته باشید حتما انگیزه هم کنارش می آید. باید فضایی هم به وجود بیاید که ورزش رو به جلو حرکت کنند. باز هم به هواداران تبریک می گویم و باید بگویم این استادیوم به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است. همه دست به دست هم دادند تا خدا را شکر این اتفاق افتاد.

پیروانی با بیان این که در جلسه ای اعلام شده بود تیم حریف تونل قهرمانی تشکیل خواهد داد، گفت: گفته بودیم یکسری تیم ها با هم متحد شدند و به دنبال این بودند که روبروی ما بایستند و لیگ برگزار نشود. ما خیلی تهمت های زیادی شنیدیم. البته حق دارند که با تیم قهرمان این گونه رفتار کنند و به باشگاه ذوب آهن جسارت نمی کنیم.

او درباره ماجرای احتمالی بسته شدن نقل و انتقالات گفت: این گونه که شنیدیم پول کمک مربی های برانکو و مقداری از پول برانکو پرداخت شده است. بحثی که وجود دارد این است که می گوید پنجره بسته نمی شود و کسر امتیاز هم نمی شویم. باید اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد و این بحث ها برای امروز نیست و برای گذشته است. شاید از هواداران هم در این مورد کمک بگیریم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره تست کرونا بازیکنان این تیم گفت: تیم ما سه روز پیش تست داد و جزو باشگاه هایی بودیم که پروتکل ها را رعایت کردیم و به جز یک نفر و دو عضو کادر تیم، دیگر مورد کرونایی نداشتیم. امیدواریم هر اتفاقی که می افتد، لبخند روی لب های همه بیاید.

او ادامه داد: هواداران بدانند که خیلی جای آن ها خالی است. خیلی دلمان می خواست امروز پیروز شویم اما به هر حال این فوتبال است. همه بدانند که کل باشگاه برای رضایت هواداران زحمت می کشد.

پیروانی در پایان در خصوص عدم حضور بیرواند گفت: علیرضا بیرواند خیلی برای تیم ما زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت دارم. هم پیراهنش و هم مدالش محفوظ است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )