باشگاه آرسنال به خاطر محدودیت‌های مالی به وجود آمده برای توپچی‌ها در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تصمیم به تعدیل نیروی گسترده گرفته است که استعدادیاب معروف تیم هم یکی از آنهاست.

باشگاه آرسنال به خاطر محدودیت‌های مالی به وجود آمده برای توپچی‌ها در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تصمیم به تعدیل نیروی گسترده گرفته است که استعدادیاب معروف تیم هم یکی از آنهاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تن از مدیران باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای مشترک از تصمیم این باشگاه برای قطع همکاری با ۵۵ تن از پرسنل این باشگاه برای جبران کسری بودجه به وجود آمده پس از قطع بخشی از درآمدهای باشگاه در نتیجه شیوع کرونا خبر دادند.

تعلیق سه ماهه مسابقات لیگ برتر انگلیس و پس از آن برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته که باعث کاهش درآمد آرسنال به میزان یک چهارم شده از یک سو و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و پاداش‌های مالی قابل توجه آن از سوی دیگر، سبب شده است که آرسنال - باشگاهی که حاضر به استفاده از یارانه دولتی برای پرداخت کارکنانش نشده است - چاره‌‌ای جز قطعی همکاری با یکسری از نیروهای خود نداشته باشد. اما در این میان خبر قرار گرفتن یک نفر در این لیست، برای خیلی‌ها غافلگیر کننده بوده است.

طبق گزارش نشریه میل باشگاه آرسنال تصمیم گرفته است که با فرانسیس کاجیگائو، رئیس کادر استعدادیاب بین‌المللی‌اش - کسی که مسئول مستقیم شناسایی بازیکنان مستعد و آینده‌دار غیرانگلیسی است - هم قطع همکاری کند.

این مرد ۵۱ ساله انگلیسی کسی است که در سال‌های اخیر به خصوص در دوران مربیگری آرسن ونگر بازیکنانی مستعد مانند سسک فابرگاس، روبین فن‌پرسی، هکتور بیرین را شناسایی و به آرسنال معرفی کرد. او همچنین یکی از عوامل اصلی رسیدن آرسنال به گابریل مارتینلی در سال گذشته بود و برای جذب این نوجوان برزیلی شخصاً به برزیل رفت و بازی‌های او را مشاهده کرد.

کاجیگائو بیش از دو دهه به آرسنال خدمت کرد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان شبکه استعدادیابی این باشگاه شناخته می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.