سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با وجود برگزاری چند اردو نتوانست بازیکنان جوان را به تیم ملی تزریق کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران تاکنون سه مرحله از اردوی آماده سازی خود پیش از حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را برگزار کرده که در دو اردوی اول بیشتر بازیکنان جوان دعوت شدند با این حال ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال نفرات چندان زیادی از این دو اردو را به مرحله اصلی تمرینات دعوت نکرد.

سرمربی تیم ملی چندی پیش نیز از ناآماده بودن بازیکنان گلایه کرد و خواستار برگزاری زودتر بازی های لیگ برتر شد تا بازیکنان به شرایط ایده ال برسند. در مدت اخیر بارها از عدم جوانگرایی در تیم ملی فوتسال گلایه شده و ناظم الشریعه قصد داشت پس از این دو اردو بازیکنان جوان جدیدی را به تیم ملی تزریق کند اما به نظر می‌رسد در این راه موفق نبوده است.

اخیرا خبر رسیده که سرمربی تیم ملی فوتسال قصد دارد از فرهاد توکلی ستاره مغضوب فوتسال ایران دعوت کند. این بازیکن که پس از فوتسال قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا در پستی اینستاگرامی ضمن انتقاد از شرایط تیم ملی از بازی های ملی خداحافظی کرد پس از یک سال و نیم به تیم ملی بازگشت اما سال گذشته در جریان تورنمنت مشهد بار دیگر با ناظم الشریعه دچار مشکل شد و این بار سرمربی تیم ملی با قاطعیت از عدم دعوت او سخن گفت اما حالا شنیده شده که زمینه‌های بازگشت این بازیکن به تیم ملی فراهم شده و با توجه به اینکه کادر فنی نتوانسته در بین بازیکنان جوان گزینه‌ای خوب برای جانشینی توکلی پیدا کند بار دیگر این بازیکن را به تیم ملی دعوت خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.