قائم مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه بودجه مس سونگون ۴ برابر گیتی پسند است، گفت: حاضر هستیم لیست قراردادها منتشر و همه چیز مشخص شود.

محمد حسین عراقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم گیتی پسند گفت: در ابتدا از زحمات حمید بی‌غم سرمربی فصل قبل و کادر فنی او کمال تشکر را دارم. با بررسی های هیئت مدیره و مشورت با مشاوران باشگاه به مذاکره با وحید شمسایی رسیدیم و بعد از سه جلسه مذاکره با وی و در نهایت نزدیکی تفکرات طرفین، سرمربی گیتی پسند انتخاب شد.

قائم مقام گیتی پسند در خصوص اهداف باشگاه با انتخاب وحید شمسایی تصریح کرد: ما در گیتی پسند بدنبال بهترین نتیجه هستیم ولی حریف ما (تیم مس سونگون) یک تیم دولتی است با بودجه ای به مراتب بالاتر. ما اصلاً به فکر رقابت با این تیم در فصل نقل و انتقالات نیستیم و نمی توانیم باشیم.

عراقی زاده در واکنش به اظهارات یکی از مسئولان مس که اعلام کرده "ما بودجه رویایی نداریم و بودجه ما همانند گیتی پسند است" یادآور شد: خواهش می کنم با شعور مردم بازی و مغلطه نکنیم. اینکه بودجه مس همانند گیتی پسند است، حرف بی ربطی است. فکر می کنم صنایع مس ورزقان حداقل ۳ تا ۴ برابر گیتی پسند بودجه دارد.

عضو هیئت مدیره گیتی پسند ادامه داد: البته ما کاری به بودجه مس نداریم. این حرف را هم زدم چون یکی از مسئولان آنها درباره تیم گیتی پسند صحبت کرده بود و بنده صرفا پاسخ دادم. ما حتی حاضر هستیم لیست قراردادهایمان را منتشر کنیم و آنها هم قراردادهایشان را منتشر کنند؛ البته به صورت واقعی.

وی افزود: ما یک سیستم کاملاً خصوصی هستیم با بودجه ای در حد نام گیتی پسند نه کمتر و نه بیشتر. می توانیم بگوییم در رقابت با بخش های خصوصی مثل سن ایچ و فرش آرا بودجه مناسب‌تری داریم.

عراقی زاده در خصوص جذب بازیکنان جدید هم گفت: ما به بازیکنان گفته ایم اگر در فکر پیشنهادات مبالغ مس هستند اصلا با گیتی پسند وارد مذاکره نشوند چون به هیچ عنوان ما از این قراردادها نمی بندیم.

عضو هیئت مدیره گیتی پسند در خصوص شروع لیگ برتر فوتسال گفت: باید صبر کنیم تا ببینیم وضعیت کرونا چه خواهد شد ولی ما برای شروع لیگ برتر با اتمام لیگ دسته اول حداقل یک ماه تا ۴۵ روز زمان برای آماده سازی تیم نیازداریم. تحت هیچ شرایطی موافق برگزاری زودتر از موعد نیستیم و نحوه برگزاری نیز در جلسه مشورتی با مدیران پیشنهاد داده خواهد شد و با مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ قابل اجرا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.