مدیران باشگاه بارسلونا از به خدمت گرفن مهاجم آرژانتینی اینتر ناامید نشده‌اند.

مدیران باشگاه بارسلونا از به خدمت گرفن مهاجم آرژانتینی اینتر ناامید نشده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا مدعی شد باشگاه بارسلونا همچنان نسبت به جذب لائوتارو مارتینس از اینتر امیدوار است، از این‌رو قصد دارد با ارائه پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی و انتقال جونیور فیرپو به نراتزوری، مدیران این باشگاه ایتالیایی را برای فروش این مهاجم آرژانتینی متقاعد کند.

مدت زمان فعال کردن بند فسخ ۱۱۱ میلیون یورویی مارتینس ۲۲ ساله برای باشگاه‌های غیرایتالیایی، سه‌شنبه هفته گذشته به پایان رسید اما مدیران بارسلونا هنوز بر این باور هستند که می‌توانند با مذاکره، مسئولان باشگاه اینتر را متقاعد به فروش مهاجم جوان خود کنند؛ به همین خاطر با بسته پیشنهادی جدیدی خود را آماده مذاکرات می‌کنند.

فیرپوی ۲۳ ساله که متولد جمهوری دومنیکن است و در تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا هم سابقه بازی دارد، تابستان گذشته از رئال بتیس به کاتالان‌ها پیوست. ارزش این مدافع جوان ۴۱ میلیون یورو تخمین زده شده است. او این فصل در ۲۱ بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته که حاصل آن یک گل‌زده و دو پاس‌گل بوده است.

بعید به نظر می‌رسد اینتر موافق ارزش ۴۱ میلیون یورویی فیرپو باشد، بنابراین برای واگذاری لائوتارو مارتینس به بارسلونا یا درخواست یک بازیکن دیگر برای وارد شدن به این معامله یا درخواست پول بیشتری برای عملی شدن این انتقال خواهد کرد.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا هم مدعی شد؛ این مهاجم آرژانتینی با رد پیشنهاد تمدید قراردادش، قصد دارد به مدیران باشگاه اینتر برای موافقت با جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به بارسلونا فشار بیاورد.

لائوتارو مارتینس که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌ قرارداد اینتر است، این فصل در ۳۹ بازی برای اینتر به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۱۸ گل، ۶ هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.