مهاجم تیم فوتبال پارس‌جنوبی با بیان اینکه افاضلی به دلیل اتفاقات رخ داده حق دارد ناراحت باشد، گفت: امیدوارم با رفع مشکلات مالی در لیگ برتر بمانیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس‌جنوبی با بیان اینکه افاضلی به دلیل اتفاقات رخ داده حق دارد ناراحت باشد، گفت: امیدوارم با رفع مشکلات مالی در لیگ برتر بمانیم. رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی برابر سپاهان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و سپاهان در این بازی به شدت ما را تحت فشار گذاشت. با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفتیم و این نتیجه برای ما خوب بود. شرایط تیم ما خاص است و با این مشکلات مالی و غایبان زیادی که داشتیم، کسب یک امتیاز در اصفهان ارزش داشت.

وی در خصوص گلی که روی اشتباه محمد طیبی مدافع سپاهان به ثمر رساند، گفت: وقتی توپ روی دروازه سپاهان ارسال شد، طیبی باید دو تصمیم می‌گرفت. یا باید توپ را به گلر می‌داد که این ریسک را نکرد چون فاصله طیبی با نیازمند کم بود، راه دیگر هم دفع توپ بود که طیبی اشتباه کرد. من هم خودم را در مسیر توپ قرار دادم و خوشبختانه گل زدم.

خالقی‌فر در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» تصریح کرد: در این فصل در دو مقطع از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و بازی‌های زیادی را از دست دادم. از طرفی باشگاه با مشکل مالی مواجه بود و ما در زمینه کادر فنی و مدیریت هم تغییر داشتیم. در مجموع امسال برای من خوب نبود و فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشتم.

وی در ارتباط با شانس پارس‌جنوبی برای ماندن در لیگ برتر گفت: با این مشکلات مالی اگر در لیگ برتر بمانیم واقعاً شاهکار کرده‌ایم. خوشبختانه آقای رضاییان هم به تیم برگشتند و پاقدم ایشان هم برای تیم ما خوب بود و توانستیم در اصفهان یک امتیاز از سپاهان بگیریم. امیدوارم با حضور ایشان مشکلات کمتر شود و پارس‌جنوبی به آرامش برسد.

خالقی‌فر در خصوص استعفای هومن افاضلی که به دلیل مشکلات مالی و حکم انضباطی دیدار با استقلال بوده است، خاطرنشان کرد: ایشان حق دارد ناراحت باشد و همانطور که گفتم شرایط مالی تیم اصلا خوب نیست. به هر حال باشگاه ما هم در قضیه دیدار با استقلال دلایل خاص خودش را دارد و در این زمینه پیگیر است. امیدوارم آقای افاضلی از تصمیم خودش منصرف شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )