جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرانجام پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان و در خارج از فدراسیون در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون در این جلسه حضور یافت و این در شرایطی بود که برخی از اعضا ناراحتی خود از حضور دوباره او در هیئت رئیسه را پنهان نکردند.

موضوع اصلی جلسه بحث اصلاح اساسنامه و تعیین تکلیف در خصوص بند اول متن پیشنهادی به فیفا بود که البته اعضای هیئت رئیسه در این خصوص به تفاهم و جمع‌بندی نرسیدند.

ظاهرا با ورود کفاشیان اختلافات جدی بین اعضای هیئت رئیسه ایجاد شده که شرایط فدراسیون فوتبال در مقطع حساس کنونی را سخت‌تر می‌کند. در واقع کفاشیان امروز در طبقه چهارم فدراسیون به دیدار مخالفش رفت!

سایت فدراسیون فوتبال در خبری که امروز منتشر کرد بدون نام بردن از اعضای حاضر در جلسه در این باره نوشت: «در آغاز این نشست که اعضای کمیته تدوین مقررات فدراسیون هم در آن حضور داشتند، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گزارشی درباره آخرین مراحل مربوط به موضوعات مرتبط با اصلاح اساسنامه و مکاتبات با فدراسیون بین المللی فوتبال به اعضا ارائه کرد. در ادامه اعضا با تصریح بر تداوم حرکت در نقشه راه تایید شده از سوی فیفا و تاکید بر ضرورت پایبندی به قوانین بالادستی بین المللی و تداوم تبعیت از مقررات داخلی کشورمان، تصمیمات مقتضی را در این باره گرفتند.»

بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها در دهه هفتاد عاشق این عکس بودند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.