قرعه‌کشی بازی‌های مراحل باقیمانده از لیگ اروپای فصل ۲۰-۲۰۱۹ برگزار و مسیر رسیدن تیم‌ها تا فینال رقابت‌ها مشخص شد.

قرعه‌کشی بازی‌های مراحل باقیمانده از لیگ اروپای فصل ۲۰-۲۰۱۹ برگزار و مسیر رسیدن تیم‌ها تا فینال رقابت‌ها مشخص شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) امروز (جمعه) قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا را در شهر نیون سوئیس و از طریق ویدئو کنفرانس انجام داد.

با توجه به تعلیق این مسابقات در ماه مارس به دلیل شیوع کرونا، امکان برگزاری تمام بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی وجود نداشت، اما از ماه آینده میلادی (آگوست) این مسابقات از سر گرفته می‌شود.

طبق اعلام یوفا آن دسته از تیم‌هایی که بازی‌های رفت‌شان را انجام داده‌اند برای انجام بازی برگشت باید خانه حریف بروند، اما آن تیم‌هایی که حتی بازی رفت‌شان را هم انجام ندادند در قالب یک تک بازی در شهر کلن آلمان - محل برگزاری متمرکز بازی‌ها تا فینال - به مصاف هم خواهند رفت. از مرحله یک چهارم نهایی تا پایان رقابت‌ها، تمامی بازی‌ها به صورت تک حذفی و متمرکز در کلن برگزار خواهد شد.

از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا تمام بازی‌ها به جز مصاف خانگی اینترمیلان - ختافه و سویا - رم به دلیل محدودیت‌های سفر میان اتباع دو کشور پس از شیوع کرونا، برگزار نشد و به این ترتیب برنده این دو مصاف در یک بازی پلی‌آف در شهر کلن مشخص خواهد شد. سایر تیم‌ها اما باید بازی‌های دور برگشت‌شان را در خانه رقبایی که در دور رفت مقابل‌شان به میدان رفتند، انجام دهند.

بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در روزهای پنجم و ششم آگوست (۱۵ و ۱۶ مرداد) از سر گرفته خواهند شد.

برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است:

بازی یک: برنده بازی شاختار دونتسک/ولفسبورگ – برنده بازی بازل/اینتراخت فرانکفورتبازی ۲: برنده بازی منچستریونایتد/لاشک – برنده بازی کپنهاگن/استانبول‌باشاک‌شهیربازی ۳: برنده بازی اینتر/ختافه – برنده بازی لورکوزن/رنجرزبازی ۴: برنده بازی ولورهمپتون/المپیاکوس – برنده بازی رم/سویا

برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی

بازی اول: برنده بازی ۴ – برنده بازی ۲ بازی دوم: برنده بازی ۳ – برنده بازی یک

فینال

برنده بازی اول (نیمه نهایی) – برنده بازی دوم (نیمه نهایی)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.