مدیرعامل استقلال در واکنش به اظهار نظر مدیرعامل پیشین این باشگاه که انتصاب های او را قبیله ای عنوان کرده بود گفت: قرار نیست ما هم مثل برخی عزیزان از دوستان یا از فامیل مان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد شرایط استقلال و انتصاب معاونین جدید گفت: با دو تن از معاونین محترم وزیر ارتباطات و معاون پست جمهوری اسلامی که می توانند به استقلال کمک کنند جلسه داشتیم که نوید می دهم اتفاقات خوبی در شرف وقوع است. البته دیگر توضیح نمی دهم تا این کار انجام شود.

وی افزود: خبر جدیدی که می خواهم بدهم این است که با یک سالن بدنسازی حرفه ای تفاهم نامه ای امضا می کنیم که بابت آن هزینه ای پرداخت نمی کنیم و من از مدیر محترم این مجموعه تشکر می کنم که ان‌شالله بعد از رونمایی نام آن را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: با کمک یکی از بهترین دوستانم توانستیم در بدترین شرایط بحرانی مطالبات دیاباته را پرداخت کنیم و خوشحالم که تیم به صورت کامل در حال تمرین است و شرایط در حال حاضر خوب است. امیدوارم تیم با قدرت به کارش ادامه داده و اگر قرار است که بازیها برگزار شود شرکت می کنیم و باز هم تکرار می کنم که ما همچنان مدعی قهرمانی در لیگ امسال هستیم.

وی در مورد انتصابات جدید باشگاه استقلال هم گفت: من امروز دیدم که یکی از عزیزانی که برای باشگاه استقلال زحمت کشیده تیتری زده که انتصابات قومیتی است و بیشتر از شمال کشور استفاده می‌شود. جالب اینجاست من ۴ انتصاب داشتم که هیچکدام شمالی نیستند. دو تن تهرانی و یکی آذری و دیگری از استان سمنان است. من نمی دانم این دوست ما چه کسی را گفته از گیلان یا مازندران معاون من شده است. من با هیچکس عقد اخوت نبسته ام. اخوت ما با هوادار و منافع باشگاه است. بنابراین قرار نیست ما هم مثل برخی عزیزان از دوستانمان یا از فامیل مان استفاده کنیم. هر کس که لیاقت بیشتری داشته باشد و بتواند به باشگاه کمک کند ما از او استفاده می کنیم.

وی در مورد اعضای هیئت مدیره هم گفت: اعضای هیئت مدیره همه زحمت می کشند و ما با همه توان کار می کنیم و اتفاقات خوبی هم که رقم خورده با کمک آنهاست و هیئت مدیره با ۴ عضو کارش را ادامه می دهد واگر قرار باشد فردی اضافه شود با نظر مجمع صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد صحبت های نکونام مبنی بر اینکه بدون پاتوسی مقابل استقلال بازی نمی کنیم افزود: من اطلاع دقیقی از نامه سعید آذری ندارم و نه صحبت نکونام را شنیده ام که خودش یک استقلالی تمام عیار است. نشنیده ام که به خاطر نبود پاتوسی با ما بازی نمی کند. من فکر می کنم زمانی که اعلام شد ما دو بازیکن خارجی داشتیم که هر دو مطالبات زیادی داشتند و آنها ۲۰ روز قبل از مسابقات به جمع ما اضافه شدند. این موضوع قابل طرح نیست. من هم مثل سایر مدیران باشگاهها اعتقادم این است باید همه مدیران و کادر فنی دعوت می شدند و یک نشست تخصصی را برگزار می کردند. هم برای برگزاری، هم زمان و نحوه بازیها و پروتکل هایی که برخی تیم ها نمی توانستند انجام دهند.

سعادتمند در مورد درخواست برخی تیم ها برای تحریم ادامه لیگ گفت: در حال حاضر حتی ایتالیا هم لیگش در حال آماده شدن است. ما ۹ بازی در پیش داریم. ما در ابتدای فصل در بین ۱۶ تیم شانزدهم بودیم اما در هفته چهاردهم صدرنشین شدیم. بنابراین در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و استقلال آنقدر بزرگ و حرفه ای است که می تواند حق خود را در زمین بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: من به دو دلیل می توانم بگویم هم موافق و هم مخالف شروع و یا تعطیلی بازی ها هستم. مردم نشاط را دوست دارند، فوتبال را دوست دارند و آن شور و هیجانی که مدتهاست به خاطر کرونا رخت بر بسته حالا باید برویم به سمت اینکه مردم بتوانند حس گذشته را بدست بیاورند اما از آن طرف هم ما نگران جان انسانها هستیم تا خدایی ناکرده دچار این ویروس خطرناک نشوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.