هافبک لژیونر فوتبال ایران در برایتون می گوید تا قبل از تعطیلی رقابت های لیگ برتر انگلیس شرایط بسیار خوبی در تیمش داشته و ممکن بود از ابتدا مقابل آرسنال بازی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون انگلیس در برنامه ورزش و مردم گفت: متاسفانه شیوع کرونا شرایط زندگی را برای همه مردم دنیا سخت کرده است. تا یک هفته، ۱۰ روز قبل از شیوع کرونا، خانواده ام به انگلیس آمدند و از آن زمان تاکنون در کنار آن ها هستم و این موضوع از نظر روحی و روانی به من کمک می کند.

هافبک ایرانی برایتون درباره برنامه برایتون در دوران شیوع کرونا گفت: نخستین کار باشگاه این بود که ما نسبت به تیم های دیگر تمرینات را زودتر تعطیل کردیم. فکر می کنم برایتون اولین شهری بود که بیماری را نشان داد.

وی درباره وضعیتش در برایتون تا قبل از شیوع کرونا، گفت: خدا را شکر بعد از دوران سختی که پشت سر گذاشتم، شرایط بازی برای من بهتر شد. بعد از بازی هایی که داشتم، روند رو به رشدم خیلی بهتر پیش رفت. احتمال حضور من در بازی با آرسنال خیلی بالا بود که بازی ها لغو شد. باید ببینیم چه تصمیماتی درباره بازی ها خواهند گرفت. امیدوارم شرایط تمرینی خودم را حفظ کنم و بتوانم در زمان بیشتری بازی کنم.

جهانبخش درباره حواشی مختلفی که درباره پاداش های پرداختی به کی روش مطرح شد، اظهار کرد: متاسفانه من هم صحبت هایی شنیدم که واقعا مقداری ناجوانمردانه است. کی‌روش و دستیارانش حدود هشت سال برای فوتبال ما زحمت کشیدند. شرایط از نظر فوتبالی خیلی بهتر بود. بعد از رفتن او دیدیم که چقدر شرایط بدتر شد. الان که او و دستیارانش نیستند و برخی از بازیکنان هم در تیم ملی حضور ندارند، بحث هایی مطرح می شود که درست نیست. نظر همه بازیکنان این است که هجمه های وارد شده به او حرفه‌ای نبود چرا که او در ایران نیست و نمی تواند از خودش دفاع کند. پاداش و دستمزدهای بازیکنان خارجی از جمله هلند در مقایسه با ما اصلا برابر نیست. پاداش های ما در تیم ملی غیرقابل مقایسه است.

هافبک لژیونر تیم ملی درباره برنامه برایتون برای تیم در دوران قرنطینه گفت: برنامه تمرینی، غذایی و روزانه ما توسط باشگاه تنظیم شده است. یک سری برنامه ها به ما داده شده است تا وضعیت بدنی خودمان را حفظ کنیم. باشگاه مقداری تجهیزات از قبیل دوچرخه و وسایل بدنسازی و مکمل ها را برای ما فرستاد. در طول هفته به صورت تصویری با هم در ارتباط هستیم و کل کادرفنی حضور دارند. صحبتی با همدیگر داریم تا ارتباطمان را حفظ کنیم. بازیکنان با هم صحبت می کنند. با امکاناتی که به ما دادند، شرایط بدنی خودمان را حفظ می کنیم تا با یک شرایط خوب به بازی ها برگردیم.وی درباره وضعیت قرارداد بازیکنان در دوران شیوع کرونا، گفت: یکسری از بازیکنان در سال آخر قرارداد خود هستند و فیفا گفته بازیکنان باید تا اتمام فصل فوتبالی در خدمت تیم خود باشند. از نظر مالی هم صحبتی با کل بازیکنان داشتیم و تصمیمات مختلفی گرفته شده است. اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد ۲۰ تا ۳۰ درصد از بازیکنان کم کردند و در ادامه به آن ها بازگردانند که باشگاه ها موافقت نکردند چرا که فرپلی مالی و ... مطرح است. کارکنان باشگاه نیاز دارند حقوق خود را بگیرند. باشگاه نمی خواهد الان سبک شود و در ادامه سنگین شدن این موضوع را تحمل کند. فعلا قرار شده مقداری از حقوق بازیکنان را کم کنند و به کارمندان پرداخت کنند. بخشی از بازیکنان هم درصدی از حقوق‌مان را روی هم گذاشتیم تا به روند درمان بیماری در شهر برایتون کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.