سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید می‌گوید این شانس را داشته تا سادیو مانه را در زمان سرمربیگری‌اش در دورتموند به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در اظهارنظری جالب گفت که دوست داشته سادیو مانه را در زمانی که برای سالزبورگ اتریش بازی می‌کرد به بوروسیا دروتموند بیاورد، اما به خاطر ظاهر این مهاجم سنگالی از این تصمیم منصرف شده است. در نهایت این سرمربی آلمانی در سال ۲۰۱۶ مانه را از ساوتهمپتون به خدمت گرفت و این مهاجم سنگالی که تاکنون ۷۷ گل در ۱۶۱ بازی برای لیورپول به ثمر رسانده است، تبدیل به یکی از ارکان اصلی خط حمله تیم‌ تحت هدایت یورگن کلوپ شد.

کلوپ ۵۲ ساله در مستندی به نام «سادیو مانه، ساخت سنگال» که توسط رسانه «راکوتن تی‌وی» ساخته و تهیه شده است، درباره مهاجم ۲۷ ساله‌اش گفت: اولین رویارویی‌ام را با سادیو به یاد دارم. آن زمان سرمربی دورتموند بودم و او در آن مقطع او بازیکن خیلی جوانی بود که مقابلم نشسته بود. مانه کلاه بِیسبالی را به صورت کج روی سرش گذاشته بود و نوار بازیک بلوند رنگ روی موهایش دیده می‌شد که هنوز هم می‌شود آن را روی موهایش دید.

وی افزود: سادیو شبیه به یک رَپِری (خواننده رپ) بود که تازه کارش را شروع کرده بود. با خودم گفتم «من زمانی برای چنین بازیکنی ندارم». تیم ما همان موقع هم بد نبود و بازیکنی می‌خواستم که نیاز نباشد از ابتدایی‌ترین موارد با او کار کرد. من با خودم فکر می‌کردم که شناخت خوبی از مردم دارم، اما اشتباه فکر می‌کردم. در ادامه البته بازی‌های مانه را دنبال کردم که او در سالزبورگ به موفقیت‌هایش ادامه داد و در ساوتهمپتون هم که فوق‌العاده بود.

سرمربی موفق سرخپوشان مرسی‌ساید درباره به خدمت گرفتن این مهاجم سنگالی از ساوتهمپتون هم یادآور شد: اتفاق فوق‌العاده‌ای بود. سادیو می‌خواست با من کار کند، درست به همان اندازه که من می‌خواستم با او کار کنم و به نظرم این یک معامله دو سر برد برای هر دو طرف بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.