هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال ۵۰ درصد پول‌های‌مان را گرفته‌ایم، اما مطالبات پارسال‌مان باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمال کامیابی‌نیا پس از برتری ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو مشهد در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، گفت: خدا را شکر در بازی خانگی سه امتیاز را گرفتیم و در صدر جدول ماندیم. امیدوارم در هفته‌های آینده با تمرکز مربیان، بازیکنان و باشگاه در صدر جدول بمانیم.

وی در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر اینکه قصد دارند پرسپولیس را قهرمان کنند، تصریح کرد: به عنوان یک بازیکن می‌توانم در مورد تیم خودم صحبت کنم. شما می‌بینید که بازیکنان در زمین زحمت می‌کشند و هر هفته در تمرینات با تمام وجود تمرین می‌کنند. این صحبت‌ها بیرون از زمین است. هفته پیش گفتند که نمی‌خواهند تماشاگران برای بازی‌ها بیایند، در صورتی که این بار ما بدون تماشاگر بازی کردیم. وزارت بهداشت می‌گوید بدون تماشاگر بازی کنیم و ما نیز اطاعت می‌کنیم. اگر هم بازی‌ها لغو می‌شد، باز هم اطاعت می‌کردیم. این حرف‌ها دیگر لوث شده است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس گفته که پرداختی‌ها را به ۵۰ درصد رسانده‌اند، گفت: پنجاه درصد گرفته‌ایم، اما پول‌های پارسال‌مان باقی مانده است. هدف امسال ما قهرمانی است و تمرکزمان را به هم نمی‌زنیم، اما امیدوارم باشگاه بتواند پول بچه‌ها را بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.