هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید لیورپول شایسته بودن در جایگاهی است که امروز در آن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (دوشنبه) در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد وستهام گذشت و ۷۹ امتیازی شد. سرخپوشان مرسی‌ساید حالا تنها به ۱۲ امتیاز دیگر نیاز دارند تا پس از ۳۰ سال جام قهرمانی را بالای سر ببرند. شاگردان کلوپ همچنین در این بازی بیست‌ویکمین برد متوالی خانگی خود را به ثبت رساندند و با رکورد تاریخ لیگ برتر که توسط همین تیم در سال ۱۹۷۲ ثبت شده بود، برابر شدند. آنها همچنین با کسب هجدهمین برد متوالی در رقابت‌های لیگ برتر با رکورد منچسترسیتی برابر شدند.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «‌ESPN» گفت: لیورپول جلوتر از هر تیم دیگری است. آنها این فصل در لیگ برتر انگلیس حتی در یک بازی شکست نخورده‌اند و می‌شود گفت که یک دست‌شان روی جام قهرمانی است. به عنوان بازیکن منچستریونایتد و با توجه به رقابتی که بین ما وجود دارد، نمی‌خواهیم که آنها به قهرمانی برسند.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم کسی به غیر از ما به قهرمانی برسد اما به عنوان یک فوتبالدوست و بازیکنی که به تیم مقابل احترام می‌گذارد، باید بگویم لیورپول شایسته بودن در جایگاهی است که امروز در آن قرار دارد. آنها حتی از فصل قبل که فاتح لیگ قهرمانان شدند و فصل قبل‌تر از آن که در فینال لیگ قهرمانان به رئال مادرید باختند هم بهتر هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.