مائوریتزیو ساری از روند بازی تیمش تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،مائوریتزیو ساری پس از برتری ۲ - یک تیمش مقابل اسپال در هفته جاری رقابت‌های سری A از فشار رقابت و رویاهای خود و بانوی پیر سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اظهار داشت: وضعیت ما در این بازی مثل بازی قبلی بود. فرصت‌های زیادی خلق کردیم اما آن‌ها را گل نکردیم تا حریف بتواند تا ثانیه پایانی امیدوار بماند. حس می‌کنم تیم به وضوح در حال بهتر شدن است اما کمی حیف که بازی‌ها را با زدن گل‌های بیشتر، تمام نمی‌کنیم. در ۳ بازی قبلی، ۷ مرتبه تیر دروازه حریفان را لرزانده‌ایم و این خوب است که تیم به صورت منظم موقعیت خلق می‌کند.

او درباره داوری بازی با اسپال افزود: پنالتی‌های زیادی می‌دهیم و این غیرمعمول است. امشب داور به کمک VAR به سود اسپال پنالتی گرفت اما در واقع VAR درست عمل نکرد. فرض کنید این صحنه به سود ما رقم می‌خورد، تصور کنید چه چیزهایی می‌گفتند! این که VAR بتواند تصمیمی بگیرد و در عین حال داور چنین توانایی‌ نداشته باشد، کمی ناعادلانه است. پس چرا در چنین صحنه‌ای داور وجود دارد؟ لاپنا، داور مسابقه پس از بازی به من گفت در دستورالعمل این‌گونه ذکر شده است. من با این مساله موافق نیستم اما خب، این قانون وجود دارد.

ساری درباره وضعی کیلینی اظهار داشت: کیلینی امشب یک ساعت و بازی قبل هم ۲۰ دقیقه بازی کرد و طی مدت حضور او گلی نخوردیم. مطمئننا هر ۳ روز نمی‌تواند بازی کند اما در ۱۰ روز اخیر پیشرفت زیادی داشته و خیلی زودتر از انتظار به آمادگی رسید. اگر او همین گونه آماده بماند در یکی از بازی‌های مهم پیش روی ما بازی خواهد کرد.

ساری گل خوردن‌های بیش از حد را نقطه ضعف یووه دانست و افزود: در دقایق مشخصی از بازی به شیوه خوبی دفاع کردیم اما وقتی این گونه نباشیم، سردرگم می‌شویم و شوت‌های زیادی به سمت دروازه ما می‌آید. از ابتدای فصل این مشکل را داشته‌ایم و حالا این مشکل به صحنه‌هایی جزئی محدود شده است. امیدواریم بتوانیم این مشکل را به طور کلی از بین ببریم.

او درباره لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: تیم در حال پیشرفت است و پتانسیل زیادی برای بهتر شدن دارد. هدف ما باید کسب اسکودتو و لیگ قهرمانان باشد. گاهی اوقات در زندگی خوب است که به دنبال رویاهایتان بروید و اهداف خود را گم کنید. در لیگ قهرمانان، بازی‌های کم اما سرنوشت‌ساز در دور حذفی انجام می‌شود. ۱۰-۱۲ تیم مدعی حضور دارند. تیمی که در نهایت قهرمان می‌شود، لزوما بهترین نیست بلکه خوش‌شانس‌ترین است. فصل گذشته چلسی با ۱۳ برد و ۲ تساوی قهرمان لیگ اروپا شد و در یک مرحله در خطر حذف قرار داشتیم که در نهایت در ضربات پنالتی صعود کردیم. این یعنی با وجود شکست ناپذیر بودن و تنها ۲ تساوی، ممکن بود حذف شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.