اولگنار سولسشایر اوضاع تیمش در آستانه بازی با واتفورد را مطلوب دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد، مخاطرات بازی با رقیب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را مورد اشاره قرار داد و از آمادگی شاگردانش گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: مک‌تومینای ممکن است در ترکیب تیم برای بازی با واتفورد قرار گیرد. او پنجشنبه را به استراحت پرداخت و باید ببینیم وضعیتش چگونه است. من از بابت ریکاوری خیلی سریع مک تومینای تعجبی نکردم زیرا توانایی بالایی دارد.

سولسشر در پاسخ به این سوال که بازگشت مک تومینای به ترکیب اصلی، چه چیزهایی را برای تیم به ارمغان می‌آورد، گفت: او یک بازیکن نمونه به لحاظ قدرت فیزیکی است. اسکات یک رهبر به حساب می‌آید ، هرگز از تکل زدن شانه خالی نمی‌کند و همه بازیکنان را با خود همراه می‌سازد.این بازیکن می‌تواند در کنار فرد و ماتیچ در خط هافبک قرار گیرد یا به عنوان یک بازیکن دونده در خط هافبک ایفای نقش کند. به اندازه کافی در پشت سر مهاجمان خود بازیکنان دونده‌ای نداریم. اسکات قبلا یک مهاجم بود و به همین دلیل عادت دارد در محوطه جریمه حضور داشته باشد.

سرمربی شیاطین سرخ درباره قراداد چونگ و همچنین آنجل گومز، ۲ بازیکن جوان تیمش افزود: ما همچنان با آن‌ها در حال مذاکره‌ هستیم. تاهیت روز پنجشنبه گلزنی کرد و همواره ترجیح می دهد تا در میدان بازی حضور داشته باشد تا اینکه روی نیمکت بنشیند. بنابراین همه چیز تنها به آمادگی او در بازی بستگی دارد. چونگ مقابل وولورهمپتون در جام حذفی بازی خیلی خوب بازی کرد و من در آن زمان از این بابت خیلی خوشحال شدم. پسران جوان ما به سطح درجه یکی رسیده‌اند و ما برای حفظ آن‌ها تلاش خواهیم کرد زیرا طی چند سال آینده مشاهده خواهیم کرد به بازیکنان خیلی خیلی خوبی تبدیل شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.