پائولو فونسکا معتقد است تیمش در حال حاضر در سال صفر قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لچه در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از وضعیت خوب رقیب و شرایط تیم پایتخت ایتالیا سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره اظهار داشت: لچه با کسب ۳ برد پیاپی به شدت باانگیزه است. آنها فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند و سعی در حفظ توپ و بازیسازی از عقب زمین دارند. با این نگرش انتظار داریم مقابل آنها به مشکل بخوریم اما امیدواریم بازی سختی نشود.

او در ادامه افزود: می توانیم ۲ تا ۴ بازیکن را نسبت به بازی با خنت، عوض کنیم. زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم بنابراین استفاده از سیستم چرخشی طبیعی است. کولاروف مقابل لچه بازی خواهد کرد. در این مقطع دشوار باید به جای تمرکز روی اشتباهات خود، به توانایی‌ها و کارهای مثبتی که انجام دادیم، فکر کنیم. شرایط سخت برای هر بازیکنی پیش می‌آید و اکنون پلگرینی دچارش شده است. لورنزو باید دلیل اینکه خوب بازی نمی‌کند را متوجه شود. اینکه اشتباهش چیست را برای او توضیح دادم. حالا به خود او بستگی دارد این موضوع را درک کند. وظیفه دارم به بازیکن خوب تیمم بازی بدهم. بسیار مهم است لورنزو، اعتماد مرا حس کند و نشان بدهد در تلاش است تا اوضاع را بهتر کند. در حال حاضر اگر پلگرینی را از ترکیب دور کنیم، کمکی به او نکرده‌ایم.

فونسکا در پایان افزود: این همان تیمی است که در ابتدای فصل، عملکرد بسیار خوبی داشت بنابراین بازیکنان توانایی خود را از دست نداده‌اند. تازه در شروع کارمان هستیم.همه چیز تغییر کرده و رم در سال صفر روزگار می‌گذراند. کلوپ در اولین فصل حضورش در لیورپول به رتبه هشتم رسید و اکنون با او بهترین تیم جهان است. به لاتزیو و آتالانتا نگاه کنید که درحال انجام کارهای فوق العاده ای هستند. اینزاگی و گاسپرینی چند سال است هدایت تیمشان را برعهده دارند؟ مثال‌های دیگری هم وجود دارد. همیشه به مسائل، مثبت نگاه می‌کنم. قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول هنوز امکان پذیر است اما اگر موفق به کسب سهمیه نشویم، این موضوع نمی تواند شکست یا ناکامی تلقی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.