حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که این تیم با قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر به اهدافی که از پیش مدنظر داشته، رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شهر خودرو مشهد در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: تارتار به خاطر تداخل زمان تمرین و کنفرانس نتوانست در نشست خبری شرکت کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است دیدارهای هفته بیستم بدون حضور تماشاگران برگزار شود، تصریح کرد: ما باید اول بدانیم نفس ورزش کردن سلامتی است. اگر تصمیم گرفته باشند که تماشاگران نباشند از جنبه عمومی برای سلامتی بهتر است، ولی صادقانه بگویم برای ما فرقی ندارد. جلوی تماشاگران مشهدی بازی کردن هم باعث افتخار است و هم به ما انگیزه می‌دهد. ما دقیق نمی‌دانیم این تصمیم گرفته شده است یا خیر، ولی امیدواریم هر اتفاقی می‌افتد برای سلامتی تماشاگران باشد. ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و گفتند نمی‌توانند بازی‌ها را لغو کنند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در واکنش به سؤالی درباره اینکه این تیم گل خورده کمی دارد، اما در خط حمله نیز دچار ضعف‌هایی است، گفت: تیمی خوب است که بتواند بازی را ببرد. ما تیمی هستیم که کم گل می‌خوریم، اما گل زده‌ تیم ما هم به نظرم با توجه به پتانسیل‌مان معقول است. شما نمی‌توانید از یک لیوان انتظار داشته باشید یک سطل آب داخل خود جای دهد. ما با توجه به پتانسیل‌مان بهترین عملکرد را داشته‌ایم. نمی‌توانیم هشت میلیارد بدهیم و مهاجم جذب کنیم. ما با مهاجم ۲۰۰ میلیونی کارمان را پیش می‌بریم. باید به تارتار تبریک بگوییم. ما با هزینه سال‌های قبل و امتیازاتی که کسب کردیم بارمان را بستیم. از اهداف باشگاه خیلی جلوتر هستیم. هدف باشگاه ماندن در لیگ برتر بود و ما در نیم‌فصل اول آن را قطعی کرده‌ایم.

پاشایی افزود: نمی‌خواهم توهینی به بازیکنان‌مان کنم، اما باید بگویم آنها در حد تیم ما خیلی هم عالی هستند. ما بازیکنان تستی تیم‌های دیگر را آوردیم و نمی‌توانیم از آنها انتظار داشته باشیم در سال اول در کورس آقای گلی باشند. پس کل فوتبال ایران یک آفرین به تارتار بدهکار است. این نمی‌شود ضعف، این قدرت تارتار است که تیمی ساخته که از سپاهان گل نخورده است، سپاهانی که در لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به العین زده است.

وی در مورد تغییر دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان در دو بازی گذشته یادآور شد: ما نسبت به تیم حریف برنامه‌ریزی می‌کنیم. اگر یادتان باشد ما در بازی قبل هم در مشهد یک بر صفر برنده شدیم و سه تک به تک نیز به دست آوردیم. نمی‌خواهم به تیم شهر خودرو بی‌احترامی کنم، اما ما نسبت به تیم حریف برنامه‌ریزی می‌کنیم، که براین اساس در یکسری از بازی‌ها فرعباسی دروازه‌بان است و در برخی دیگر هم احمد گوهری. تمام بچه‌ها سر تمرین کار می‌کنند و هر کسی شرایط ایده‌آل‌تری داشته باشد، بازی می‌کند.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره شرایط مالی این تیم نیز توضیح داد: مسائل مالی به شخص بنده مربوط نمی‌شود، ولی باید از هیئت مدیره و مسئولان شهری مسجدسلیمان تشکر کنیم. تا الان ۶۰ از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده‌اند که قابل قبول بوده است. در اوایل فصل مشکلاتی داشتیم، اما با تلاش هیئت مدیره و مسئولان مشکلات به حداقل رسیده است. امیدوارم در ادامه راه نگاه ویژه‌ه‌ای به این تیم داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

پاشایی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش یادآور شد: سعید کریمی مصدوم است و عباس عسگری هم متأسفانه رباط صلیبی پاره کرده و تا پایان فصل او را نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.