مالک تیم فوتبال شهرخودرو تاکید کرد این تیم که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، در هیچ جا جز خاک کشورمان بازی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه شهر خودرو خراسان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در واکنش به تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که دشمنان ایران اسلامی مرزهای دشمنی را از اقتصاد و فرهنگ فراتر برده و وارد ورزش پرطرفدار فوتبال کرده و از هر اقدامی علیه کشور عزیزمان، فروگذار نیستند.

وی افزود: به عنوان نماینده ای از فوتبال شرق ایران که برای اولین بار به مسابقات آسیایی راه پیدا کرده‌ایم صراحتا عرض می‌کنم که خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است و در حالی که مملکت‌مان در امنیت کامل است، حاضر به میزبانی بازی‌هایمان در هیچ جایی غیر از خاک وطن نیستیم.

حمیداوی متذکر شد: باشگاه شهرخودرو خراسان بر این تصمیم خود مصمم است و آبرو و عزت ایران اسلامی را فدای چند بازی آسیایی نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا کشورهای عربی منطقه از حضور در کشور عزیزمان و خصوصا مشهدالرضا ابراز شادمانی می‌کردند و ای کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت‌تاثیر جوسازی‌های دشمنان ما قرار نگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )