جمشید تقی‌زاده گفت: با تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش #تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی زاده گفت : در لایحه بودجه سال آینده موضوع حق پخش به شکل مناسبی با توافق صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان و مجلس ارایه شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

تقی زاده درباره میزان پولی که از ردیف حق پخش تلویزیونی نصیب ورزش کشور می شود گفت : البته بزرگی اعداد درآمد صدا وسیما از محل تبلیغات زیاد است ولی پیش بینی ما این است حداقل یک صد میلیارد تومان سال آینده از محل حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می شود.

مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود : البته پیشنهاد اولیه و بهتر ما تقسیم پنجاه - پنجاه درآمد تلویزیونی از محل حق پخش بود ولی به هر تقدیر در کمیسیون تلفیق مجلس مصوب شد سی درصد اعتبار حق پخش تلویزیونی به وزارت ورزش و هفتاد درصد به سازمان صدا وسیما پرداخت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.