اسجاق جهانگیری گفت: رضایت هواداران و مردم باید در همه موارد مدنظر برای واگذاری استقلال و پرسپولیس لحاظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه گزارش روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دژپسند وزیر اقتصاد، جهرمی وزیر ارتباطات، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان های خصوصی سازی و بورس در دفتر معاون اول برگزار شد.

معاون اول رییس جمهور با قابل قبول خواندن تلاش های وزارت ورزش و جوانان و سازمان های خصوصی سازی و بورس برای واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: سیاست دولت و شخص آقای دکتر روحانی رییس جمهور واگذاری هر چه سریعتر شرکت‌های دولتی و از جمله این دو باشگاه است.

جهانگیری گفت: رضایت هوادران پر شمار استقلال و پرسپولیس و مردم باید مد نظر باشد و البته وزیر ورزش و جوانان به این مورد توجه زیادی دارد و مایه خرسندی است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امیدوارم با خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاهد رشد بیشتر فوتبال باشگاهی و در نهایت ارتقای کیفیت بازیهای تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

جهانگیری گفت: وزارت ورزش و جوانان با سازمان های بورس و خصوصی سازی در اجرای قانون خصوصی سازی برای واگذاری این دوباشگاه همکاری خوبی دارند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس مورد تاکید دولت است و امیدوارم به زودی و با طی مراحل کارشناسی و فنی این اتفاق خوب بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.