مربی سابق ذوب‌آهن در مراسم تکریم خود و معارفه سرمربی جدید این تیم گفت: موضوع این است که گاهی چرخ‌دنده‌های فوتبال جایی گیر می‌کند و احساس می‌کنم باری که روی دوش من بود را به سرمربی جدید می‌سپارم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا منصوریان ظهر امروز در مراسم تکریم خود و معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: برای بازیکنان و مجموعه ذوب‌آهن آرزوی بهترین‌ها را دارم. یکدیگر را از صمیم قلب دوست داریم و به جرات می‌گویم که نان این باشگاه برای زندگی من بسیار با برکت بوده است.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن را فقط می‌توانم با زمان حضور خود در تیم نفت مقایسه کنم. بهترین دورانم را در ذوب‌آهن داشتم و از مردم اصفهان و هواداران این تیم تشکر می‌کنم.

سرمربی سابق ذوب‌آهن با اشاره به موفقیت‌های فصل گذشته‌اش در تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: موضوع این است که گاهی چرخ‌دنده‌های فوتبال جایی گیر می‌کند و احساس می‌کنم باری که روی دوش من بود را به سرمربی جدید می‌سپارم. از صمیم قلب از بازیکنان تشکر می‌کنم، سال گذشته بهترین تیم آسیا شدیم و من هم چند به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شدم.

وی در پایان با تمجید از حدادی‌فر گفت: ذوب‌آهن از معدود تیم‌هایی است که حاشیه ندارد چون کاپیتانی مانند قاسم حدادی‌فر دارد. برای سرمربی جدید آرزوی موفقیت دارم. آرزو می‌کنم ذوب‌آهن تمامی تیم‌ها را شکست دهد و اگر من به تیمی رفتم، فقط آن تیم را نبرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.