مائوریتزیو ساری از یک پیروزی دشوار و مثلث خط حمله تیمش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری درخشش مثلث تهاجمی را عامل برتری ۳ - یک تیمش مقابل اودینزه در هفته جاری رقابت‌های سری A دانست.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: اولین باری بود که توانستیم بعد از بازی لیگ قهرمانان، به خوبی حمله کنیم. برای یک ساعت، فوتبالی بسیار سطح بالا بازی کردیم. مثلث تهاجمی ما فرم خوبی داشت و البته حریف بیشتر به ارسال پاس‌های بلند علاقه داشت تا حفظ مالکیت. بنابراین من فکر کردم این بازی زمان مناسبی برای استفاده همزمان از رونالدو، دیبالا و ایگواین است. به محض این که اودینزه مالکیت توپ را در دست گرفت، به مشکل خوردیم. استفاده همزمان از دیبالا، رونالدو و هیگواین، گزینه‌ای ارزشمند برای ماست اما همیشه نمی‌توانیم از این راه حل استفاده کنیم. مهاجمان ما سخت کوش بودند و به دفاع کمک می‌کردند. در حمله نیز آن‌ها خواسته‌های من یعنی رد و بدل سریع توپ و پاسکاری‌های سریع را به خوبی اجرا کردند.

ساری در ادامه افزود:در بازی با لورکوزن، دیبالا را دیر به زمین آوردم. در دیداری که مالکیت توپ ۲ تیم ۵۰-۵۰ باشد، استفاده از مهاجمان زیاد مشکل‌ساز می‌شود. امروز خیلی متمرکز و بابرنامه بودیم. در بازی با لورکوزن دیدم تیم حریف خسته است و نمی‌تواند سرعت خود را حفظ کند. به همین علت از مثلث تهاجمی استفاده کردم. اودینزه به شکلی متفاوت بازی می‌کرد و تمرکز آن‌ها روی توپ‌های بلند بود، نه پاسکاری.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.