پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که فتحی بعد از مدت ها از استقلال رفت تا آرامش به این تیم بازگردد.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: اتفاقات ناخوشایندی در اردوی استقلال رخ داد. البته خوشحالم که فتحی از استقلال رفت. در طول سالهای گذشته مدیرعاملی به این ضعیفی در استقلال وجود نداشته، متأسفانه مشکلات مالی و ندانم کاری های مدیریت باشگاه باعث شد تا استراماچونی شرایط سختی در مورد مطالباتش پیدا کند و مجبور شود استقلال را ترک و به ایتالیا بازگردد.

عالمی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید استقلال تصریح کرد: چند گزینه برای مدیرعاملی وجود دارد. امیدوارم هر کسی به عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب می شود بتواند مدیریت خوبی داشته باشد، فوتبال را خوب بشناسد و با اقتدار و درایت باشد و مدیریت بحران را به خوبی بلد باشد نه اینکه همانند مدیریت قبلی توانایی انجام کار را نداشته باشد و شرایط استقلال را از این که هست، بدتر کند.

وی در مورد بازگشت استراماچونی اظهار داشت: باید بپذیریم مربیان خارجی همانقدر که به کارشان تعهد دارند به دریافت مطالباتشان هم علاقه مند هستند. متأسفانه بلوکه شدن حساب های استراماچونی به این مربی لطمه زیادی زد و او هم که از این موضوع به شدت ناراحت بود واکنش نشان داد و با ناراحتی استقلال را ترک کرد اما آرزو می کنم حالا که تقریبا مشکلات به پایان رسیده، شاهد حضور دوباره او در استقلال باشیم.

عالمی در مورد دیدار روز شنبه استقلال مقابل شاهین بوشهر گفت: شاهین بوشهر در چند هفته گذشته نتایج نسبتاً قابل قبولی کسب کرده است. این تیم قابل احترام و ریشه دار است اما استقلال باید بداند که نمی تواند به راحتی این تیم را شکست خورده بداند. آبی پوشان باید نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند و اشتباهات بازی با پیکان را دوباره انجام ندهند. البته اگر استراماچونی بازگردد مطمئناً حضور او در کنار زمین می تواند کمک مفیدی به بازیکنان داشته باشد.

وی در خصوص اختلاف نظر برخی از پیشکسوتان اظهار داشت: متأسفانه شرایطی پیش آمده که برخی از پیشکسوتان علیه یکدیگر صحبت کرده و گذشته را نبش قبر می کنند. این اختلافات به سود مجموعه استقلال نیست. قدیمی ها باید خویشتن دار تر باشند و اجازه ندهند برخی بین آنها اختلاف انداخته و آنها را به جان یکدیگر بیندازند. بنابراین باید حرمت همدیگر را حفظ کنیم به پیشکسوتان قدیم احترام بگذاریم و اجازه ندهیم برخی سوء استفاده کرده و قدیمی ها را رودر روی هم قرار دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تشکر ویژه ای باید از هواداران کرد. آنها در سخت ترین شرایط تیم را تنها نگذاشتند. از بازیکنان و سرمربی محبوبشان حمایت کرده و کسانی را که باعث بر هم ریختگی استقلال شدند را کنار گذاشته و در این راه هم موفق عمل کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )