سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید تیمش به خاطر نداشتن شرایط خوب در لیگ دسته یک به برد برابر ذوب‌آهن در جام حذفی نیاز داشت.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، در نشست خبری بعد از پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: با توجه به اینکه این یک بازی حذفی بود، برنامه‌ریزی ما برای این بازی بهتر بود و توانستیم راه‌های نفوذ تیم خوب ذوب‌آهن را ببندیم. از ضد حملات و توان اضافه شدن بازیکنان به خوبی استفاده کردیم. ما می‌دانستیم حریف پرس اولیه شدید ایجاد می‌کند و اگر از این فشار خارج شویم فضای خوبی نصیب ما می‌شود. خدا کمک کرد و کار خوب بازیکنان بود که واقعا با تمام توان‌شان بازی کردند. بازیکنان ما انگیزه مضاعفی داشتند چون حریف‌شان تیم شناخته شده‌ای بود. خدا را شکر توانستیم با یک کار تیمی خوب یک برد خوب را به دست بیاوریم و این برد را به بازیکنان خودمان تبریک می‌گویم.

او درباره تفاوت مربیگری در لیگ دسته یک و لیگ برتر هم توضیح داد: این تفاوت خیلی زیاد است. شما در لیگ برتر ثبات بیشتری دارید و تیم‌ها از نظر کیفیت زمین و بازیکنان متفاوت هستند. تیم‌هایی که در لیگ یک هستند هر سال تغییرات ۹۰ درصدی دارند. این کار مربی را خیلی سخت می‌کند. در سال‌های گذشته اکثرا تیم‌هایی به لیگ برتر آمدند که سال قبلش از لیگ دو به لیگ یک راه پیدا کرده بودند. تیم‌شان را حفظ کردند و در لیگ یک هم نتیجه گرفتند؛ مثل سپیدرود رشت و شاهین بوشهر. متاسفانه نبودن ثبات در لیگ یک به کار آدم خیلی ضربه می‌زند چون شما مجبورید ۹۵ درصد تیم را از نو ببندید و این کار را خیلی سخت می‌کند.

حسینی ادامه داد: ما به بازی‌های جام حذفی نگاه انگیزشی داریم. به نظرم باید سریع این مسابقه را فراموش کنیم چون شرایط خوبی در لیگ یک نداریم. نیاز داریم که نتایج خوبی به دست بیاوریم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی مس در پایان گفت: بازی کردن مقابل ذوب‌آهن در این زمین همیشه سخت است. امروز برای من هم روز سختی بود. من ۱۰ سال از عمرم را در این تیم به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی گذراندم. از نظر احساسی روز سختی داشتم ولی من آدم حرفه‌ای هستم. من همه زندگی ورزشی‌ام را مدیون باشگاه ذوب آهن هستم اما امروز کامل در اختیار تیم مس کرمان بودم و چون شرایط‌مان در لیگ یک خوب نبود باید در این بازی نتیجه می‌گرفتیم. فکر می‌کنیم تعطیلی‌ای که ذوب‌آهن در این دو هفته داشت یک مقدار مشکل برایشان ایجاد کرد اما ما در شرایط مسابقه قرار داشتیم و توانستیم با یک برنامه‌ریزی خوب و ضد حمله موفق شویم. اصلا انتظار نداشتم ۴ گل به حریف بزنیم. همانطور که در لیگ یک که در مسابقه‌ای ۴ گل خوردیم و من انتظارش را نداشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.