میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرار نیست با اولین پرداختی همه مشکلات ما حل شود و این تیم تا پایان لیگ برتر نیاز به حمایت دارد.

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جدایی تارتار و اینکه وی درخواست فسخ یکطرفه قراردادش را به سازمان لیگ ارائه کرده است، گفت: من امروز چنین موضوعی را متوجه شدم و نمی‌دانم تا چه حد حقیقت دارد. جدایی تارتار از نفت مسجدسلیمان برایم باورکردنی نیست. قرار بود مسئولان مشکلات مالی ما را حل کنند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و سرمربی ما هم دیگر در تمرینات شرکت نکرد.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: تارتار تیم خوبی را برای فصل جدید آماده کرده است. ما در بازی‌های سنگین ابتدای فصل خیلی خوب نتیجه گرفتیم و تیم از لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشت. قطعاً جدایی تارتار اتفاق خوبی برای نفت مسجدسلیمان نیست و نمی‌دانم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود وزارت نفت قصد ندارد برای سه تیم نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان هزینه کند، تصریح کرد: نمی‌دانم چه شرایطی ایجاد خواهد شد، ولی مسئولان به ما قول داده‌اند که ۲۰ تا ۳۰ درصد پول بدهند. البته قرار نیست با اولین پرداختی تمام مشکلات ما حل شود و این تیم تا پایان لیگ برتر نیاز به حمایت دارد. ما راه طولانی در پیش داریم و بازیکنان هم با حضور در تمرینات و بازی‌ها، توقع دارند که حق و حقوق‌شان را دریافت کنند. امیدوارم مشکلات مالی ما برطرف شود و نتایج خوب‌مان ادامه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.