سرمربی پیشین یوونتوس معتقد است آنتونیو کونته با توجه به گزینه‌هایی که در خط حمله اینتر دارد می‌تواند از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارچلو لیپی ۷۱ ساله در گفت‌وگو با نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا درباره آنتونیو کونته که با استفاده از سیستم ۲-۵-۳ موفق شد اینتر را در دو بازی اولش در رقابت‌های سری A ایتالیا به دو پیروزی مقابل لچه و کالیاری برساند، گفت: من بر این باورم که کونته در ادامه فصل از سه مهاجم به طور همزمان در خط حمله‌اش بهره خواهد برد. چرا او نتواند از سیستم ۳-۴-۳ استفاده کند؟ آنتونیو پیش از این از این سیستم استفاده کرده و با وجود الکسیس سانچس و پولیتانو این کار شدنی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پیش از اینکه بتوانیم دیه‌گودین، دفری و اشکرینیار را با بارزالی، بونوچی و کیه‌لینی مقایسه کنیم، آنها باید ابتدا به عنوانی برسند که این شدنی است. سنسی هم بازیکن خیلی خوبی است، او ریتم و ایده‌هایی خوبی در بازی‌اش دارد، در زمین خوب در زمین جابه‌جا می‌شود و حرکات خوبی خلق می‌کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که در کارنامه‌اش سابقه سرمربیگری تیم‌های یوونتوس، اینتر و ناپولی هم دیده می‌شود، درباره جدایی ایکاردی و آمدن لوکاکو به اینتر اظهار داشت: ایکاردی مجبور به ترک اینتر شد و نمی‌خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم. لوکاکو را اما واقعاً دوست دارم. او انسانی قوی، پرقدرت و فروتن است که در بازی‌اش هم چنین ویژگی‌هایی دیده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.