فوتبال جهان| - مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی با نقش‌آفرینی در پیروزی این تیم در فینال لیگ اروپا، تاریخ‌ساز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به لطف قهرمانی چلسی در لیگ اروپا، یک عنوان دیگر در کارنامه افتخارات پدرو رودریگس اضافه شد. مهاجم اسپانیایی آبی‌های لندن که خودش گل دوم پیروزی ۴ بر یک این تیم را مقابل آرسنال به ثمر رساند، با این قهرمانی به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در دوران بازیگری‌اش لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را برده است.

این تنها بخشی از افتخارات این بازیکن ۳۱ ساله است چرا که او در دوران بازیگری‌اش در بارسلونا هم ۵ قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، سه قهرمانی در سوپرجام یوفا و دو قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کسب کرده و همچنین یک قهرمانی در جام حذفی به همراه چلسی دارد.

پدرو پس از قهرمانی تیمش در لیگ اروپا به سایت باشگاه چلسی گفت: برای ما بردن این جام بهترین و رضایت‌بخش‌ترین احساس است. این یعنی که ما کارمان را خوب انجام داده‌ایم. این قهرمانی به ما فرصتی بی‌نظیر برای به پایان رساندن فصل با احساسی فوق‌العاده را می‌دهد. خودتان باید چنین احساسی را تجربه کنید تا ببینید که من چه می‌گویم چون این نوع احساسات را نمی‌شود در قالب کلمات بیان کرد.

پدرو همچنین پنجمین بازیکن تاریخ شد که هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم در فینال لیگ اروپا / جام یوفا گلزنی کرده است. آلن سیمونسن، هرنان کرسپو، دیمیتری آلنیچف و استیون جرارد ۴ بازیکن قبلی بودند که این کار را انجام داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.