تیم الاهلی برخلاف جریان بازی توانست پرسپولیس را در نیمه نخست با یک گل شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در چارچوب روز چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۰۰ در امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با یک گل به سود الاهلی به پایان رسید.

تک گل این نیمه را عمر السوما از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

این بازی متعادل شروع شد و دو تیم در ابتدا به دنبال ارزیابی یکدیگر بودند. پرسپولیس بعد از دقایق ابتدایی بازی را در دست گرفت و نخستین حمله جدی را روی دروازه الاهلی خلق کرد. کار ترکیبی و زیبای بازیکنان پرسپولیس با شوت رسن همراه شد ولی ضربه او با واکنش عویس همراه شد و این توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

پس از این دوباره شاگردان برانکو با حرکت و سر توپ زیبای مهدی ترابی به سمت دروازه نماینده عربستان یورش بردند که ضربه سیامک نعمتی با برخورد به مدافع الاهلی راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۱۵ بازهم پرسپولیس بود که حمله جدی را روی دروازه الاهلی به وجود آورد. یک‌و دو علیپور با رسن پرسپولیس را در موقعیت دو به تک قرار داد و علیپور سعی کرد تا با پاسی در عرض نعمتی را صاحب توپ کند که مدافع الاهلی نزدیک بود با دفع اشتباه توپ دروازه تیم خود را باز کند.

پس از این دوباره بازی متعادل شد و در دقیقه ۲۶ پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت ترابی به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

بر خلاف جریان بازی الاهلی توسط عبدالرحمن غریب ضدحمله‌ای را روی دروازه پرسپولیس ترتیب داد و او بعد از جا گذاشتن سیدجلال حسینی با بیرانوند تک به تک شد و برخورد دروازه بان پرسپولیس با او منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود الاهلی شد. این ضربه را سوما در دقیقه ۳۰ به گل تبدیل کرد.

پس از این گل حملات دو تیم نتیجه‌بخش نبود تا پرسپولیس بازنده به رختکن برود.

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، سید جلال حسینی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احمد نورالله‌ی، بشار رسن، علی علیپور و سیامک نعمتی

ترکیب الاهلی عربستان: محمد العویس، سعید المولد، محمد آل فتیل، سانتوس، حسین عبدالغنی، پائولو دیاز، نوح الموسی، سلمان الموشر، عبدالرحمن غریب، جانینی و عمر سوما

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.