اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت آبی‌پوشان از اردوی ترکیه، در هیچ کدام از جلسات تمرینی و بازی‌های دوستانه شرکت نکرد. سرپرست تیم استقلال ۲۹ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ضمن تعریف از مکان اردوی استقلال در آنتالیا، اعلام کرد اقدام بازیکنان برای دروغگو خطاب کردن مدیران باشگاه در عدم پرداخت مطالبات‌شان را نپسندیده است (لینک مصاحبه را می‌توانید اینجا مشاهده کنید)

این مسئله باعث شد تا برخی‌ها عنوان کنند که بازیکنان استقلال از اظهارات حاجیلو دلخور شده و به او گفته‌اند که چرا چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. سرپرست تیم استقلال نیز به نشانه دلخوری در تمرینات شرکت نکرده است. حاجیلو اما، امروز (یکشنبه) در جلسه هم‌اندیشی کمیته داوران با مربیان شرکت کرد و به سایت باشگاه استقلال گفته که به دلیل بیماری قلبی و همچنین سرماخوردگی شدید نتوانسته در تمرینات حضور داشته باشد.

حاجیلو طی صحبت با مسئولان استقلال اعلام کرده از سمت خود کناره‌گیری کرده، اما مدیران باشگاه هنوز پاسخی به درخواست سرپرست تیم استقلال نداده‌اند. در صورتی که حاجیلو از سمت خود کنار برود، نصرالله عبداللهی یکی از گزینه‌های باشگاه برای سرپرستی است، جایی که او دو فصل این پست را در اختیار داشت و امسال جای خود را به حاجیلو داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.