نشست هم‌اندیشی کمیته داوران با مربیان و بازیکنان لیگ برتر در حالی برگزار شد که امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ از غایبان بزرگ این مراسم بودند.

به گزارش ایسنا، نشست هم‌اندیشی کمیته داوران، مربیان و بازیکنان لیگ برتر امروز ساعت ۹ در هتل آکادمی المپیک برگزار شد.

در این مراسم چهره‌های سرشناسی چون، وینفرد شفر، یحیی گل‌محمدی، علیرضا منصوریان، مجید جلالی، حسین فرکی، علیرضا مرزبان، مهدی رحمتی و حسین ماهینی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند.

برانکو ایوانکویج و امیر قلعه نویی که از معترضان اصلی داوری در نیم فصل اول بودند در این مراسم حضور نداشتند.

در خلال مراسم مربیان لیگ به اختصار صحبت‌هایی به میان آوردند.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن در در میان این برنامه گفت: باید به تصمیمات داور در جریان بازی احترام گذاشت اما ممکن است که یک سوت اشتباه، سرنوشت یک شهر و یک باشگاه و مسیر مربی‌گری یک فرد را تغییر دهد. در خواست ما این است که شایسته‌سالاری کنیم و بهترین‌ها را برای داوری انتخاب کنیم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده نیز در این مراسم گفت: باید یک مقدار از سبک زندگی داوران بیشتر آگاه باشیم. اینکه یک داور در یک هفته سوت می‌زند و هفته بعد محروم می‌شود و باز دوباره در هفته‌های آتی سوت می‌زند یک احساس ناامنی برای من به وجود می‌آورد. تقاضای من این است که به داورانی که خوب سوت می‌زنند، بیشتر فرصت داوری داده شود و آن‌هایی که قضاوت خوبی ندارند به آن‌ها بازی داده نشود یا فرصتی به آن‌ها داده شود که خودشان را بازآوری کنند.

در پایان مربیان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر پس از پایان مراسم در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.