فوتبال جهان - پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد از هواداران تیم پیشین خود یعنی یوونتوس تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تقابل شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های یوونتوس و منچستریونایتد در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای پل پوگبا که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ سابقه بازی برای راه‌راه پوشان تورین را داشته و اتفاقاً بازیکن محبوبی هم در بین هواداران یوونتوس بود، بازی خاصی بود.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که در اولین بازگشتش به تورین برای رویارویی با بیانکونری مورد استقبال خیلی خوبی از سوی هواداران یوونتوس قرار گرفت، پس از برتری ۲ بر یک منچستریونایتد در این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: دوست‌داشتنی است، ما برنده شدیم که این مهمترین چیز بود.

پوگبا که روی گل دوم شیاطین سرخ که در دقیقه ۹۰ توسط گل به خودی لئوناردو بونوچی به ثمر رسید، تأثیرگذار بود، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: هواداران یوونتوس استقبال خیلی خوبی از من کردند که از این بابت از آنها واقعاً تشکر می‌کنم. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم، اما در نهایت سه امتیاز بازی مهمتر از هر چیزی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من بابت گلزنی‌مان شادی کردم که حس عجیبی بود که خیلی‌ها آن را حس کردند. ما به صورت تیمی عالی کار کردیم و در پایان بازی کارمان را به خوبی انجام دادیم. درست مثل این بود که در پایان بازی ما یه جان و قدرت تازه‌ای گرفتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.