کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

محمد نوری هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی تیم پارس جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات را دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با ماشین‌سازی در جام حذفی شویم. فقط امیدوارم مشکلات مالی هر چه زودتر برطرف شود تا تمرکز بازیکنان فقط روی مسائل فنی باشد. تیم خوبی داریم و حیف است که به خاطر مشکلات مالی تمرکز بازیکنان به‌هم بریزد.

وی با اشاره به دیدار شنبه آینده برابر ماشین‌سازی در جام حذفی عنوان کرد: در مرحله قبلی مقابل پیکان برنده شدیم و هدفمان این است که مرحله به مرحله جلو برویم. بازی‌های جام حذفی بسیار سخت و پیچیده است و اگر اشتباه کنیم دیگر فرصتی برای جبران وجود ندارد. در لیگ برتر برابر این تیم شکست خوردیم و حالا دنبال جبران هستیم. در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم با حمایت هواداران برنده از زمین بیرون بیاییم. در جام حذفی می‌توان با ۵ بازی قهرمان شد و ما هم برای خودمان این شانس را قائل هستیم که تا فینال برویم و قهرمان شویم هر چند تیم‌های دیگر هم چنین هدفی دارند.

هافبک پارس جنوبی در خصوص عملکرد تیمش در لیگ برتر گفت: نتایج خوبی گرفتیم ولی در بعضی از بازی‌ها اشتباهاتی داشتیم و مهمتر اینکه از اشتباهات داوری واقعا ضرر کردیم. در بازی با پدیده یک پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد و وقتی یک تیم با چنین مسائلی روبه‌رو می‌شود، ممکن است بابت خیلی چیزها ضرر کند. امیدوارم از این به بعد تیم ما از اشتباهات داوری ضرر نکند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم برابر السد قطر تصریح کرد: پرسپولیس فوق‌العاده بود و این در حالی است که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این تیم در قطر به برد دست پیدا کند. واقعاً برانکو و شاگردانش کار بزرگی کردند و این یکی از شیرین‌ترین و مهمترین بردهای تاریخ پرسپولیس بود. در این بازی خط دفاعی و دفاع تیمی پرسپولیس عالی و غیرت بازیکنان در زمین مسابقه مثال‌زدنی بود. امیدوارم پرسپولیس در بازی برگشت هم با یک نتیجه خوب به فینال صعود کند.

نوری در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان قهرمان شود، گفت: وقتی پرسپولیس با این همه مشکلات تا اینجا جلو آمده، ثابت می‌کند که تیم شایسته‌ای است و شایستگی قهرمانی در آسیا را هم دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )