ستاره سابق تیم ملی فرانسه، حضور هم‌تیمی پیشین خود در کادر فنی رقیب خروس‌‌ها را عجیب و تأسف‌‌آور می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریک ویه‌را اعتراف کرد که برای او دیدن هموطن و هم‌تیمی سابقش در آرسنال، تیری آنری روی نیمکت بلژیک در بازی امشب این تیم مقابل فرانسه، عجیب و سخت است.

آنری که در تیم ملی فرانسه و آرسنال همبازی ویه‌را بود، امشب باید به بلژیکی‌ها کمک کند که تیم ملی کشور او را در رسیدن به فینال ناکام بگذارند و به نظر سرمربی نیس، چنین اتفاقی دوباره هرگز نباید تکرار شود و اینکه آنری می‌توانست به جای نیمکت بلژیک، روی نیمکت خروس‌ها بنشیند.

ویه‌را گفت: برای من دیدن اینکه تیری آنری بلژیکی‌ها را هدایت کند، عجیب است. شما باید با خودتان فکر کنید و یکسری سؤالات را بپرسید. اینکه چطور ممکن است بازیکنی مانند او با تیم ملی بلژیک باشد؟ این اتفاق برای فوتبال فرانسه، شرم‌آور است. شما باید ببینید چه اتفاقی افتاده است که چنین بازیکن بزرگی می‌رود و به یک تیم ملی دیگر خدمت می‌کند. باید پرسید چه اقداماتی لازم است انجام شود تا یک بازیکن بزرگ‌ را به کشوری دیگر ندهیم. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

سرمربی سابق نیس ادامه داد: نمی‌دانم که آیا فدراسیون فوتبال فرانسه پیشنهادی به آنری داده بوده یا نه؛ اینکه آنری از همان اول می‌خواست با بلژیکی‌ها کار کند یا نه. ما باید خیلی حواس‌‌مان را جمع کنیم تا دوباره شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

تیم ملی فوتبال فرانسه امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برای صعود به فینال جام جهانی به مصاف بلژیک می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.