سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه شور و حال پوتین پیش و پس از نبرد امروز تیم ملی کشورش با اسپانیا را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیمیتری پسکوف گفت: ولادیمیر پوتین همانند تمام مردم روسیه بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو را از ابتدا تا پایان تماشا کرد.

سخنگوی کرملین ادامه داد: رئیس‌جمهور روسیه پیش از آغاز بازی برابر اسپانیا با استانیسواو چرچسوف (سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه) تماس گرفت و برای تیمش آرزوی موفقیت و خاطرنشان کرد تیم ملی فوتبال روسیه تحت هدایت چرچسوف کارهای غیرممکنی انجام دادند. مسئله‌ای که فرصت بازی آزادانه با تمام توان را به این تیم می‌دهد. پوتین همچنین به چرچسوف یادآوری کرد که صرف‌نظر از نتیجه بازی با اسپانیا هیچ‌کس در روسیه آنها را محکوم نمی‌کند.

وی اظهار داشت: ولادیمیر پوتین بلافاصله پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا دوباره با چرچسوف تماس برقرار کرد و پیروزی چشمگیر تیمش را تبریک گفت. رئیس‌جمهور روسیه معتقد بود که تاکتیک انتخابی از سوی چرچسوف عامل پیروزی برابر اسپانیا بود و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین چیز در ورزش نتیجه است و این نتیجه پیروزی برای تیم ملی فوتبال روسیه محسوب می‌شد. پوتین در خاتمه برای چرچسوف و شاگردانش در بازی آینده آرزوی موفقیت کرد.

اسپانیا و روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ با قضاوت بورن کوئپرس هلندی در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که بازی در وقت قانونی و دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ (در مجموع ۵ بر ۴) به پیروزی رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.