مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد، در نیم فصل لیگ برتر به تیمی دیگر خواهد پیوست.

عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیمش مقابل تیم استقلال اظهار داشت: ما در شرایطی به مصاف استقلال رفتیم که روز قبل از مسابقه تمرین نداشتیم و به اردو هم نرفتیم. بلاتکلیفی واقعاً تمرکز را از ما گرفته بود و در این شرایط نمی‌شد انتظار داشت مقابل استقلال شق‌القمر کنیم.

وی راجع به اینکه چرا خودش و همبازیانش در بازی با استقلال عصبی به نظر می‌آمدند، یادآور شد: با شرایطی که تیم دارد دیگر تمرکزی برای بازیکن نمی‌ماند که بخواهد در زمین حتی بازی معمولی خود را انجام دهد. وقتی یک روز قبل از مسابقه بازیکن به جای محل اردوی تیم در منزل باشد، نمی‌تواند آن‌طور که باید روی مسابقه تمرکز کند. ناسلامتی ما تیم لیگ برتری هستیم و این اتفاقاتی که در تیم‌مان رخ می‌دهد در شأن لیگ برتر نیست.

مهاجم شش گله نفت در مورد اینکه چرا از تعویضش ناراحت بود نیز عنوان کرد: به‌هرحال باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت و من هم اعتراضی نسبت به این موضوع ندارم. در مورد عملکرد خودم نیز باید بگویم که تمرکز لازم را نداشتم و دلیلش هم برای همه روشن است. آن‌قدر در باشگاه ما اتفاقات عجیب و غریب رخ داده و می‌دهد که صحبت کردن در مورد آن هیچ ارزشی ندارد. در واقع اشاره به مشکلات تیم دیگر لوث شده و هیچ فایده‌ای هم ندارد.

آل‌کثیر در واکنش به این پرسش که «چرا شب قبل از بازی تیمش با استقلال به جای هتل به کارواش دعوت شدند؟»، تصریح کرد: من اصلاً صلاح ندیدم در آن جلسه حتی شرکت کنم. آن‌قدر از این جلسات بی‌فایده داشته‌ایم که دیگر شرکت نکنیم بهتر است. اگر جلسه در مورد مسائل فنی تیم باشد بله شرکت می‌کنیم، اما وقتی قرار است راجع به مشکلات صحبت شود و هیچ تغییری هم صورت نگیرد دیگر چه دلیل دارد این جلسات را برگزار کنیم؟! خسته شدیم از بس در مورد بی‌پولی و نبود امکانات حرف زدیم و بی‌فایده بود.

وی درباره آینده‌اش در باشگاه نفت نیز یادآور شد: با شرایط موجود به احتمال خیلی زیاد در نیم‌فصل از نفت جدا می‌شوم. من به تیمی خواهم رفت که حداقل حق‌وحقوقم را بگیرم و امکانات اولیه را داشته باشد. تحمل این شرایط واقعاً دیگر ممکن نیست. تا کی باید منتظر بمانیم که پول‌های‌مان را بدهند؟!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.